Tiesa, „Airlander 10” pažeidimai yra nežymūs – pažeista tik piloto kabina. „Visi ekipažo nariai sveiki, nukentėjusiųjų nėra“, - rašoma „Airlander 10” gamintojos, kompanijos „Hybrid Air Vehicles” pranešime žiniasklaidai.
Iš pradžių „Airlander 10”, kuris dėl formos dar populiariai vadinamas „Flying Bum“ (Skrajojančiu užpakaliu“), buvo gaminamas amerikiečių kariuomenės užsakymu – sutartis dėl jo gamybos buvo pasirašyta 2010 metais. „Airlander 10”, kuris gali veikti ir kaip bepilotis (išbūti ore dvi savaites), ir skristi valdomas įgulos (penkios dienos ore) buvo ketinama panaudoti žvalgybos ir stebėjimo tikslams. Pirmas iš trijų suplanuotų „Airlander 10” skrydžių buvo atliktas 2012 metų rugpjūtį – įgulos pilotuojamo orlaivio skrydis tesėsi 90 minučių.
2013 metų vasarį amerikiečiai nutarė nutraukti sutartį – projektas jiems pasirodė pernelyg brangus.
Kompanija „Hybrid Air Vehicles” perpirko atgal orlaivį už 301 tūkstantį dolerių ir nutarė ji naudoti civiliniams tikslams, daugiausia pramoginiams skrydžiams, o taip pat krovinių gabenimui.
92 metrų ilgio, 26 metrų aukščio ir 43,5 metro pločio milžinas, varomas keturių 4 litrų dyzelinių variklių, gali pasiekti 148 kilometrų per valandą greitį, o taip pat pakilti į 6100 metrų aukštį.