Pranešama, kad didžioji lėktuvo, susidūrusio su 755 metrų aukščio„Starik Kamen“ kalnu, įeinančiu į Linksmųjų kalnų masyvą (o šie - į Uralo kalnų grandinę), dalis yra palaidota po nuošliaužomis.
Pagal numerius, išlikusius ant lėktuvo detalių, bus bandoma atsekti, koks ekipažas skrido šiuo katastrofą patyrusiu LI-2 ir taip išspręsti dar vieną Antrojo pasaulinio karo mįslę.
LI-2 istorija prasidėjo dar 1935 metais, kuomet sovietai nusipirko amerikiečių „Douglas DC-2” ir po ilgų svarstymų nusprendė įsigyti šio lėktuvo licenciją. 1937-1938 metais buvo įsigyta 18-a kiek modernesnio DC-3 vienetų – pagal šiuos lėktuvus ir buvo kuriamas sovietinis keleivinis lėktuvas PS-84, karo metais modifikuotas ir virtęs krovininiu LI-2.
Karo metais LI-2 buvo gaminamas Taškente, tad galima spėti, kad Uralo kalnuose rastas lėktuvas skrido iš gamyklos į aktyvių karinių veiksmų zoną. Buvo gaminamos kelios LI-2 modifikacijos, viena jų buvo skirta oro desanto gabenimui.
LI-2 gamyba buvo nutraukta 1953 metais (per tą laiką buvo pagaminta per šešis tūkstančius lėktuvų), o jų eksploatacija baigėsi praėjusio amžiaus septintojo dešimtmečio pabaigoje.
Beje, būtent LI-2 iš Berlyno į Maskvą buvo parskraidintas Vokietijos kapituliacijos aktas.
LI-2 buvo įamžintas daugelyje vaidybinių ir dokumentinių filmų, o paskutinę rolę „suvaidino“ didelio populiarumo sulaukusiame rusų seriale „Diversantas“ 2003 metais. Netrukus po filmavimo LI-2 sudužo .