Paprastai didieji mados namai, ruošdamiesi pristatyti vyrams skirtą apatinio trikotažo kolekciją, kruopščiai pasirenka reklaminį veidą: fotosesijoje trumpikės turi puošti gražų, atletišką žinomo žmogaus kūną. Juk dažna dailiosios lyties atstovė, perkanti savo mylimajam apatinį trikotažą, į namus iš parduotuvių kartu su kelnaitėmis parneša ir dalelę fantazijos, kuri gimsta reklaminiuose stenduose išvydus tik kelnaites mūvinčius Cristiano Ronaldo ar Davidą Beckhamą.
Tačiau tokie vardai, žinoma, brangiai kainuoja. Tad „Spitzenjunge“, sukūrusi gana ekstravagantišką trumpikių kolekciją, nusprendė ieškoti pigesnio, bet pakankamai efektyvaus varianto. Panašu, kad jiems tai padaryti pasisekė.
Įvairių leidinių ir portalų redakcijos reklaminę „Spitzenjunge“ fotosesiją suvalgė lyg karštą bandelę: juk pusnuogė vokiečių erotikos žvaigždė Micaela Schaefer, įsitaisiusi tarp tik blizgias gamintojo trumpikes mūvinčių vyrų striptizo šokėjų, lyg magnetas traukia akių žvilgsnį. Svarbiausia, kad į ištobulintus kūnus pasižvalgyti gali ir vyrai (kuriems reikia atnaujinti trumpikių stalčių), ir moterys (kurios dažniausiai valdo šeimos biudžetą).