Antri metai, kaip atnaujinta ugdymo programa, antri metai, kaip vaikai vėl neturi dalies vadovėlių, nes jų tiesiog neišleido...
Vaikai mokosi vienoje didmiesčio mokykloje, mokykla turi kelis filialus, ugdoma tam tikra kryptimi. Antri metai iš eilės mokiniai neturi dalies vadovėlių. Pernai dalies pagrindinių dalykų mokslas buvo chaotiškas tiek mokiniams, tiek mokytojams. Mokytojai pamokai pasiruošti turėjo įdėti begalę pastangų, nes iš ko ruoštis nėra. Ėmė vienus, ėmė kitus senus vadovėlius, bendrino informaciją, ruošė skaidres, kad galėtų išdėstyti kasdienę informaciją. Deja, bet šiemet situacija ta pati, dalies vadovėlių vis dar nėra...
Vaikams klasėje rodoma skaitmeninė medžiaga. Namuose, jeigu reikia kažką kartotis ar paaiškinti, nes liko spraga ir nesuprato ar „praklausė“ pamokos metu, nėra iš ko. Ruošiant namų darbus, nėra kuo remtis, nes nėra vadovėlių. Jei nebuvai pamokoje – tavo bėdos, iš kur pasimokyti nėra, nes informacija buvo išdėstyta skaidrėmis klasėje.
Galų gale, mokytojai turi šeimas, turi savo vaikų, kuriems taip pat reikia dėmesio vakarais, bet ne, koks dėmesys, kai turi per kelis vadovėlius ruoštis pamokoms. O juk dėsto ne vienai klasei, tai ruoštis reikia ne vien penktokams ar šeštokams, bet ir kitoms klasėms. Tai sėdi ne tik vakarais, bet ir naktimis. Per pertraukas lekia į kitus filialus ar į kitas mokyklas, kuriose dirba, ruoštis nebėra kada. O programos vis sunkėja, reikalavimai didėja.
Situacija labai liūdna, o iš vaikų reikalaujama vis daugiau. Ar buvo pasiruošta atnaujintai programai? Žinoma, kad ne, kas labai liūdina. Situacija su vadovėliais tokia pat, kaip su įtraukiuoju ugdymu. Ugdymas pradėtas, o jam nepasiruošta visiškai, trūksta begalės mokytojų padėjėjų, etatų, žinių ir dar daug ko...
Norite išsakyti savo nuomonę ar pranešti naujieną? Kviečiame rašyti el. paštu pilieciai@delfi.lt