Pati dirbu aptarnavimo srityje ir pati nemėgstu, kai parduotuvėje įkyriai lenda vos įžengus pro duris. Kad jos mažai išmano apie prekes – tiesa.
Tačiau yra įvairiausių variantų, kurių mes kaip klientai nepastebime – kai kurios darbuotojos puikiai moka ir sugeba aptarnauti klientus. Kita vertus, miela ponia, kai Jūs piktai pasakote, kad Jums nereikia pagalbos renkantis drabužius, konsultantė nueina, bet ji atliko savo darbą... O juk yra šimtai tokių, kurie laukia, kol prie jų prieis ir patys iš principo neprašo pagalbos.
Ir lygiai taip pat, jei Jums paskambins iš bendrovės, kuri tikrina šių merginų (vos sulaukusių 18, kaip Jūs rašot) darbo kokybę ir paklaus, kaip Jus aptarnavo, išrėšite, kad prie Jūsų net nepriėjo ir vargšė 18-metė gaus baudą ir dar – bart nuo vadovo.
Supraskit, kad Jūs, klientai, visi esate skirtingi, visų poreikiai – nevienodi. Ačiū tiems, kurie gražiai ir mandagiai atsisako pagalbos. O tie, kurie piktai dėbteli ir net nepasisveikina, vėliau patys prieina ko nors paklausti. Taip, didžioji dalis (ypač drabužių parduotuvės) liepia konsultantėms prikibti kaip musėms prie kliento, bet nepamirškit, kad jų darbas yra tikrinamas kasdien ir kas valandą su visokiais slaptais klientais, skambučiais pirkėjams ir panašiai.
Kiekvienoje profesijoje galima rasti minusų, bet tokia ta mūsų šalis. Pabandykite nuvykti į kokį Egiptą – išvis pasibaisėsite. Ten ne tik Jums norės parduoti, bet dar ir Jus nusipirkti. Būkime mandagesni, supratingesni ir pagalvokime, ar mūsų pačių darbas patinka visiems. Klientai skirtingi – visiems neįtiksi.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
Norite pasidalyti savo mintimis? Dirbate aptarnavimo srityje, o gal norite išsakyti savo kaip kliento patirtį? Rašykite el.paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Aptarnavimas“.