aptarnavimas

29 straipsnių

Gintarė Elitera

Verslo etiketas – neatsiejama kasdienybės dalis. Kartais verslininkai stebisi: kodėl pas mus negrįžta klientai? O atsakymas – dėl jūsų verslo koncepto ir teikiamų paslaugų. Juk paslauga nėra tik paslauga. Tai potyris, emocija. Tai apima viską – aplinką, tokią, į kurią norisi sugrįžti (jūsų parduotuv...

Gintarė Elitera

Lietuvoje grožio industrija yra itin populiari, kaip ir visam pasaulyje, ir ši rinka kasmet vis labiau auga. Ko gero, kiekvienas jūsų turi pažįstamų, kurie dirba grožio srityje: ar tai būtų nedidelės prekybos įmonės, ar individualias paslaugas teikiantys asmenys (darbas kirpykloje, nagų ar blakstien...

Aistė Žebrauskienė

Kaip dažnai atėjus į parduotuvę tenka susidurti su nemandagiu personalo aptarnavimu? Komunikacijos ekspertai pabrėžia, kad prekės ar paslaugos pardavimu santykis tarp pardavėjo ir kliento nesibaigia. Verslui itin svarbu išlaikyti savo lojalų klientą, tačiau įmonės, investuodamos savo pinigus reklama...

Liudvikas Andriulis

Nacionalinis lietuvio sportas feisbuke yra skųstis blogu aptarnavimu perkant paslaugas didelėse Lietuvos įmonėse: Telia – šūdas, su Tele2 – niekada, Swedbank – katastrofa, SEB – debilai, Lietuvos Draudimas – gaidžiai, o į Ergo – kojos kelti negalima.

Nepaisant kalbų apie išsivaikštančią Lietuvą ir mažėjančią perkamąją galią atokesniuose šalies regionuose, šiemet Lietuvos miesteliuose dygsta nauji automobilių detalių prekybos centrai. Sektoriaus atstovai fiksuoja augančią automobilių detalių paklausą, o savo plėtros sprendimus grindžia mažesniais...