Žinojau, kad papildžius elektroninį Vilniaus viešojo transporto bilietą, būtina patikrinti, ar gautame kvite atitinka suma, kurią mokėjai už bilietą, bet nebuvau pagalvojusi, kad reikia dar patikrinti ir laiką - ar šis atitinka tą laiką, kada vyko procesas.

Penktadienį, vasario 21 d., apie 11.30 val., skubėdama pakeliui sustojau prie kiosko, kur norėjau papildyti elektroninį bilietą. Padaviau kortelę, padaviau 20 litų, o man grąžino kortelę ir kvitą. Nuėjau ir praėjus gal 4 val. nuo to laiko įsėdau į autobusą, kur pažymėjau elektroninį bilietą.

Pamačiau, kad mano kortelė tuščia, patikrinau čekį ir supratau, kad šis – senas, ir mano kortelę nepapildyti. Būkime atidūs!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Situaciją pakomentavo Vaidotas Meškauskas, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Komercijos ir rinkodaros departamento vadovas:

Labai apgailestaujame dėl šio nesusipratimo. SĮ „Susisiekimo paslaugos“ fiksuoja ir nagrinėja visus gyventojų nusiskundimus ar pasiūlymus susijusius su „Vilniečio kortelės“ veikimu. Įvykus panašiai situacijai „Vilniečio kortelės“ naudotojus prašome nedelsiant kreiptis į SĮ „Susisiekimo paslaugos“ klientų aptarnavimo centrą, esantį Kudirkos a., paskambinti tel. 210 7050 arba el.paštu info@vilniusticket.lt ir užregistruoti problemą, trumpai apibūdinant situaciją. Siekiant tiksliau ir operatyviau išsiaiškinti situaciją, visada prašome nurodyti tikslų pildytos kortelės numerį, taip pat vietą (kioską, parduotuvę) kurioje pildyta Vilniečio kortelė.
 
Tiek mums, tiek viešojo transporto bilietų platintojams yra labai svarbu, kad keleiviams būtų suteiktos kokybiškos paslaugos, todėl  užtikriname, jog visi gauti nusiskundimai bus išnagrinėti ir bus imtasi prevencinių priemonių, kad tokie atvejai nesikartotų.

Esate susidūrę su panašiomis bėdomis? Savo patirtimi galite pasidalinti žemiau: