Tik atvykę ir įžengę į kambarį nesupratome, kodėl jis liuks klasės, jei mažas kambarys gal tik kokiu metru kitu didesnis už standartinį. Taip pat čia fotelis išskleidžiamas, bet kas jame gali miegoti, jei tai tiesiog pagražinta „raskladuškė“. Aš miegojau su vaiku, o vyras girgždėjo ant FOTELIO. Negana to, nedegė pusė lempučių kambaryje, o minibaras, beje, už kurio panaudojimą turėjome susimokėti, nors nieko neėmėme, su kvapu, neveikiantis.
Kaip ir tylėjome, nes kam gadintis nuotaiką tik atvykus, bet štai pirmieji pusryčiai – viskas šalta. Maistas, kuris turi būti valgomas šiltas yra šaltas ir taip visus tris rytus, o šaltas todėl, kad yra sudedamas tiesiog į nešildomas lėkštes.
Bandelės ne šviežios, o geriausia tai spurgos, kurias jau pats perki – pasibaigusio galiojimo, atšildytos jos keletą valandų galioja, o kai mes nusipirkome jau buvo kietos. Vadinasi, stovi kelias dienas. Tai va, papramogavome, per tris dienas daugiau nei 500 Eur išleidome ir štai jau išvykstant skambina iš registratūros, kad grįžtume padengti minibaro sąskaitą! Mes juo nesinaudojome, bet kaip supratome, vadovė paaiškino, kad gal mes pamiršome, kaip išgėrėme limonadą ir šokoladą suvalgėme. Liepė vis tiek susimokėti. Tai ką sumokėjau, nes vaikas jau mašinoje laukė, be to, kam įrodysiu, kad nevalgėme. Apsiverkiau. Daugiau taip neatostogausime.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.