Užsakėme iki 4 kg. Rugsejo 09 d. nuvažiavome atsiimti – jokių abejonių tikrai tuo metu torto būklė nesukėlė. Sumokėjome apie 64,38 Eur už nepilnus 4 kg svorio. Parvežėme namo, padėjome į šaldytuvą, tuo ir baigėsi torto apžvalga.
Kitą dieną (rugsėjo 10 d.) įvyko lauktoji mūsų šventė. Susirinko artimieji, žodžiu, šventėme sūnaus ir jo žmonos vestuves. Ir atėjo momentas torto paragavimui. Žinote, kai sūnus su žmona pradėjo pjauti po gabaliuką, jo nebuvo įmanoma supjaustyti. Jis lipo prie peilio, prie lopetėlės, smigo kažkokiais gabalais. Užsakytas torto vidus –prancūziškas, apie penkių sluoksnių, norėjome nesaldaus, gaivaus torto. Parduotuvėje ragavome, pardavėja atpjovė mažą gabaliuką ir mums patiko. Tai, ką ragavome parduotuvėje ir namuose, parsivežto torto atitikmuo visai neatitiko torto sudėties, skonio. Turimo torto taip ir negalėjome supjaustyti po gražų gabaliuką į lėkštutes, tiesiog kaip košę dėjo, o po paragavimo, išmetėme likučius į šiukšlių dėžę, nes valgytojų nebuvo.
Tortas buvo be galo šlapias, sukritęs, jokių sluoksnių aiškių nebuvo, pripūstas kažkokių putėsių, skonio jokio, tik jautėsi saldumas ir kažkokia putėsių rūgštis. Ta tokia tyla išliko – nekalbant apie torto skonį. Visi buvo tolerantiški, bet širdyje vis vien buvo nuoskauda.
Parašiau laišką į „Bijola“ ir negaliu neigti, kad į laišką nesureagavo. Kitą dieną kalbėjome telefonu, nes tą dieną, kai paskambino, buvau darbe, negalėjau kalbėti. Pokalbis vyko sklandžiai, išaiškino man, kad užsakant, pardavėja pamiršo pasakyti, kad tortą reikía pjauti su karštu ar peiliu, ar lopetėle, ir pamiršo dar pasakyti, jog užsakant prancūziško recepto vidų torto, jis nebus prancūziškas. Tai aš visai nesupratau. Palinkėjo kitą kartą išsiklausinėti pardavėjos, kaip iš tikrųjų tas tortas bus pagamintas. Ir manau pamiršo pasakyti, kad tortas bus nevalgomas, o kaip butaforija su kačiukais. Tuomet aš supykau ir pasakiau, kad kito karto nebus ir kad teks parašyti arba kreiptis į ginančias institucijas ir padėjau ragelį.
Man negaila tų 64 eurų, bet gaila ir apgailėtina, kad tokių situacijų yra, pagaliau yra švenčių tortas, ne kasdienis pyragas, kurį valgant neturėjome sugadinti nuotaikos, nepatogumų svečiams. Belieka tik pasakyti ačiū už įžūlumą.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.
Komentuoja „Bijola“ administracija
Mus visada liūdina nelaimingas klientas, nors į kiekvieną gaminį įdedame visą širdį, o mūsų darbą vertina daug ir ištikimų klientų. Tiek prancūziškos receptūros torto, tiek visų kitų gardėsių gamyboje naudojame tik natūralias žaliavas, tiksliai laikomės receptūrinių reikalavimų.
Šiam tortui taip pat naudotos natūralios citrinos, ūkininkės natūrali braškių tyrė, specialiai mums gaminama natūralaus pieno saldi grietinėlė, kiti ingredientai. Iššūkis buvo nestandartinė torto forma, tačiau pavyko meistrėms suformuoti užsakytą formą, bet natūralu, kad skliautuoti „pagalvėlės“ kraštai negalėjo išlaikyti tolygaus sluoksnių vaizdo. Kadangi naudojami švieži produktai, be standiklių, konservantų ir kitų priedų, palaikančių formą bet kokiomis sąlygomis (tuo mes ir išskirtinis gamintojas tortų rinkoje), visada rekomenduojame gaminius laikyti šaltai, net ir šventės metu tortus ant stalo dėti tik paskutinę akimirką.
Tenka pripažinti, kad gal nepakankamai akcentavome, jog toks gaminys turi būti pjaustomas itin aštriu peiliu, geriausiai šiek tiek pašildytu. Torto sluoksnius sudaro natūralių vaisių putėsiai, visos šeimininkės žino, kad šiltoje aplinkoje pastovėję jie gali kiek prarasti standumą, o pjaunant torto mentele spaudimas juos tiesiog suslegia. Mūsų klientų dauguma yra šeimos, vaikai, todėl mes visada pirmenybę teikėme ir teiksime natūraliems, šviežiems produktams, iš kurių pagamintų tortų formos reikalauja didesnio pačių klientų dėmesio. Savo ruožtu mums ši situacija yra galimybė suprasti, jog dar daugiau reikia pasakoti klientams ir aiškinti net menkiausias smulkmenas.
Taip pat esame atviri bet kokiems klausimams, komentarams, lūkesčiams, kaip ir šioje situacijoje – kalbėjome ir bendravome su kliente, tačiau apgailestaujame, kad pokalbį klientė baigė. Mums kiekviena situacija – galimybė tobulėti, už tai esame dėkingi visiems mūsų klientams.