Jau pirmo apsilankymo metu teko pastebėti menką prekių asortimentą, lyginant su kitomis, panašaus dydžio, parduotuvėmis, bei neproporcingai didelį jos plotą užimančias alkoholio lentynas. Tiesa, stipriųjų gėrimų pasirinkimas irgi sąlyginai nemažas, tačiau įvairovės, ypač šviežių daržovių, prieskonių, čia tikrai trūksta. Bet dar labiau trūksta sveikos nuovokos, kaip išdėstyti prekes prekybos salėje. Paskutinės viešnagės Rukloje metu, užsukus apsipirkti, likau nustebinta šio prekybos tinklo socialiniu atsakingumu arba, tiksliau tariant, jo nebuvimu. Alaus butelaičiai čia garbingai išrikiuoti šalia mokyklinių prekių ir žaislų, nors alkoholio skyrius, kitoje parduotuvės pusėje. Ar čia taip moksleivius „Norfa“ ruošė mokyklai, ar tai paruošė mokyklinukų tėvams, kad numalšintų nuo rūpesčių kylančius galvos skausmus?
Kyla natūralus noras pasišaipyti, kodėl gi šie gėrimai pavyzdžiui dar neišdėstyti šalia kūdikių maistelio, jeigu vaikelio mamytei greitai reiktų atsipalaiduoti ar apskritai kiekviename parduotuvės skyriuje. Juk kaip patogu būtų pirkėjams! Perki dešrytės gabaliuką, o šalia ir degtinės butelaitis stovi, perki ploviklį grindims, iš anksto žinai, kad nusiplūksi, todėl pasiėmi šalia stovinčio vynelio. Juk praktiška, tiesa?
Internetiniame puslapyje šis prekybos centras prisistato: „Norfos mažmena“ orientuojasi į vidutines pajamas gaunantį praktišką pirkėją. Dauguma „Norfos“ pirkėjų yra šeimos bei vidutinio amžiaus moterys“. Įsitikinau, kad „Norfa“ tikrai puikus orientyras šeimoms. Gal būtų ir juokinga, tačiau žinant, kad Rukloje gyvena nemažai žmonių, turinčių socialinių problemų, kenčiančių nuo priklausomybių, naudotis tuo mažų mažiausiai piktavališka. Aišku, nesitikiu jautrumo iš prekybos tinklo, juk svarbiausia jiems solidus uždarbis, bet neturint išmonės, ką daugiau galima būtų pasiūlyti savo klientams, nebūtina kiekvienoje tuščioje lentynoje rikiuoti svaigalų.
Labai linkiu „Norfai“ išties orientuotis į šeimas ir į sveikesnius jų gyvensenos įpročius, užuot skatinant didesnių socialinių problemų augimą.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.
Komentuoja Darius Ryliškis, „Norfos“ atstovas spaudai
Dėkojame pirkėjui už pastabas. Į jas bus atsižvelgta. Artimiausiu metu prekių išdėstymas parduotuvėje bus pakeistas.