Erika pasakoja per booking.com platformą prieš pusantro mėnesio rezervavusi kambarį „Hostel Estrella Palanga“. Dvi nakvynės savaitgalį su pusryčiais kainavo 116 eurų. Prieš atvykstant jos dar buvo pasiteirauta apie numatomą atvykimo laiką, patvirtinimas, kad viskas tvarkoje, buvo gautas.

„Atvykstu 14.20 val. Ieškau, kur įėjimas ir randu tik tarnybinį (galinį) įėjimą, kur prie durų sudėti maišai su nešvaria patalyne. Skambinu booking platformoje nurodytu numeriu, kur eiti, kur registratūra. Atsiliepęs vyras atsako, jog registratūros nėra, booking platformoje atsiuntė žinutę, kelintas kambarys, raktas duryse. Viskas gerai. Po kelių minučių atbėgo mergina ir paklausė, ar viskas gerai. Paklausus, kur pusryčiai, maloniai paaiškino, kad reikės nueiti į Čili picą, antrame aukšte duos „vaučerį“ pusryčiams. Na, aš su vaiku, bet jokių problemų tai nesukėlė. Palikome daiktus ir nuėjome į greta esančią kavinę papietauti. Praėjus 15–20 minučių gaunu skambutį iš nežinomo numerio. Atsiliepiu ir girdžiu vyro balsą, su kuriuo kalbėjau prieš tai hostelyje“, – pasakoja skaitytoja.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)