Būtų puiku, jei lietuviškos kosmetikos, parduodamos su prekės ženklu „Vivi“, gamintojai galėtų paaiškinti, kaip nustato prekių kainas ir kokiais logiškais argumentais remdamiesi per kelias dienas taip drastiškai pabrangino savo gaminius.
Įdomiausia yra kainos etiketė, priklijuota ant pakuotės – užrašytos dvi kainos litais ir dvi kainos eurais – pirkimo patirtis rodo, kad viena kaina litais ir eurais tiko iki Naujųjų, kita – po. Tokia etiketė neabejotinai klaidina pirkėją.
1. Kai kremą Vilniuje pirkau praėjus kelioms dienoms po Kalėdų, jo kaina buvo 29 Lt.
2. Kai kremą pirkau šiandien, t.y. sausio 10 d. (taip pat Vilniuje), manęs jau paprašė sumokėti 11 EUR, arba 38 Lt. Taigi kremą pabrangino net 9 Lt!
3. Ant kremo pakuotės priklijuotoje etiketėje (pridedu nuotrauką) nurodytos tokios kainos – pirmoje eilutėje parašyta 29 Lt ir 38 Lt, eilutėje apačioje – 8,40 EUR ir 11,00 EUR. Tai kuri kaina ta tikroji?
4. VIVI interneto parduotuvėje šio kremo kaina eurais yra dar kitokia – 11,01 EUR (o litais 38 Lt).
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
Parduotuvės „Vivi“ atstovų komentaras:
„Skaitytojos laiškas rodo, kad ji nėra susipažinusi su VIVI kosmetikos linijos kainų sistema ir dėl to padarė klaidingas išvadas.
Nuo pat VIVI natūralios kosmetikos linijos įkūrimo turime dviejų kainų sistemą – kiekvienas produktas turi dvi kainas: standartinę savo kainą ir žemesniąją kainą, kuria perka tik VIVI lojalumo klubo nariai, įsigiję VIVI lojalumo korteles. VIVI lojalumo kortelė ištiesų suteikia tokias prestižines nuolaidas, jog, kaip ponia laiške ir pastebi, nuo šio konkretaus vieno produkto galima sutaupyti netgi 9 Lt.
Taigi, teiginys, kad viena kaina yra iki Naujųjų, o kita - po Naujųjų, yra visiškai netikslus, neteisingas ir neatspindi realios situacijos. Ir po Naujųjų liekame prie dviejų kainų sistemos, kur lojalūs klientai – kortelių turėtojai – turi galimybę pirkti ženkliai pigiau. Tokia sistema galioja nuo pat VIVI pradžios.
Šventiniu metu, o taip pat ir naujų VIVI parduotuvių atidarymo proga, VIVI platinimo vietose galiojo išskirtiniai pasiūlymai, kai klientai galėjo įsigyti VIVI produkcijos pigiau – lojalaus kliento kainomis. Todėl nieko nuostabaus, kad tokioms akcijoms pasibaigus klientė kito apsipirkimo metu buvo paprašyta mokėti standartinę produkto kainą.
Norint visam laikui turėti nuolaidas, klientai visada gali įsigyti kortelę ir mėgautis VIVI lojalumo programos teikiamomis privilegijomis.
Dėl internetinės parduotuvės kainų – pasiliekame teisę į produktų kainų skirtumą VIVI platinimo vietose ir perkant internetu. Stengiamės, kad kainos būtų maksimaliai panašios, tačiau dėl papildomų išlaidų (siuntimo paslaugų, papildomo, patvaresnio įpakavimo siunčiant internetu ir kt.) kainos gali neženkliai skirtis. Šis konkretus skirtumas vienu euro centu įvyko dėl automatiško suprogramuoto apvalinimo keičiantis valiutoms, tačiau atsižvelgus į klientės pastabą, šį neatitikimą pataisėme rankiniu būdu.“