Toks skelbimas pralinksmino ir pacientus. DELFI susisiekė su klinika ir prašė pakomentuoti, kodėl buvo nuspręsta pakabinti tokį užrašą ir ar iš tikrųjų pasitaiko situacijų, kai klientai ateina jau nusistatę sau diagnozę internete.

Kauno šeimos ir odontologijos klinikoje „Signatos“ komentaras DELFI:

„Iš gydytojų ir kito medicininio personalo, mes, administracija, dažnai gauname skundų, kad pacientai susiranda informaciją apie ligą, jos simptomus ir gydymo būdus internete. Tuomet atvykę pas gydytoją vizito metu nėra linkę klausyti jo rekomendacijų dėl gydymo ir dažnu atveju prašo išrašyti tokius vaistus, kokius nurodo internetinių komentarų patarėjai.

Tačiau mūsų gydytojai būdami kompetetingais savo srities specialistais analizuoja kiekvieno paciento konkretų atvejį tam tikros ligos atžvilgiu. Bandoma paaiškinti pacientui, kad nors ir labai detaliai pateiktos gydymo rekomendacijos internete, deja, jos dažniausiai yra rekomendacinio pobūdžio, o mūsų gydytojai ir medicininis personalas suinteresuotas gydyti konkretų paciento ligos atvejį, gerinant sveikatą pagal individualius paciento poreikius.

Taip pacientas švaisto savo vizito pas gydytoją laiką, nes laikas, kuris turėtų būti skiriamas jo sveikatos nusiskundimų analizei, skiriamas paaiškinimui, kad informacija, pateikta internete yra nepatikima ir gali būti klaidinanti. Taigi, pacientas nuskriaudžia pats save, nes užuot gavęs specialisto konsultaciją, tikrina internetinės informacijos patikimumą. Be to, taip elgdamasis pacientas kenkia savo sveikatai.

Kadangi humoro forma pateikta informacija lengviau priimama bei labiau atkreipia dėmesį, nusprendėme būtent tokiu būdu pacientams patarti nekenkti patiems sau. Juk mums svarbiausia, kad mūsų pacientai būtų sveiki ir laimingi gaudami kvalifikuotas paslaugas. Taipogi, džiaugiamės, jog mūsų pacientai pastebi skelbiamą informaciją, į ją reaguoja ir ja dalinasi“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)