Gal prieš kokias tris savaites atsirado autobusas, kuriame atsidaro durys tik prie vairuotojo. Kiekvieną savaitę į jį pataikau po kelis kartus. Važiuojant iš darbo vyksta kažkoks košmaras. Žmonių daug. Praėjimas tarp sėdynių siauras, prasibrauti į autobuso vidurį arba link durų yra beveik neįmanoma. Trūkinėja sagos, rankinių rankenos, žmonės barasi.
Vakar (2013-12-19) jau antrą kartą po darbo papuoliau į visišką karo padėtį. 16.13 val. Geležinio vilko stotelėje atvažiavo tas autobusas su vienomis durimis prie vairuotojo GUD155. Keleiviai, suprantama, susirinko prie durų viduryje autobuso. Jų niekas neatidarė. Visi puolė prie priekinių durų. Šiaip taip pavyko prasibrauti į autobuso vidurį. Šeškinės stotelėje keletas žmonių net neįlipo, nes vairuotojas, visiškai nekreipdamas dėmesio į situaciją, uždarė duris ir nuvažiavo. Ukmergės stotelėje viena pagyvenusi moteris nesugebėjo prasibrauti ir išpilti. Pamačiau moters akyse ašaras.
Vairuotojas akmeniniu veidu visiškai nekreipė dėmesio į keleivių klausimus ir priekaištus. Išgirdome tik vieną frazę: aš nieko nežinau.
Viduryje autobuso stovėjo moteris su mažu vaikeliu vežimėlyje. Kražių stotelėje ji įlipo, tačiau, jei važiavo ne iki galinės stotelės, išlipti neturėjo jokių šansų. Kad ją išleistų, turėtų išlipti pusė autobuso keleivių.
Norėčiau sužinoti, kodėl aš, sąžininga vilnietė, niekada nevažinėdama be bilieto, turiu kęsti tokias patyčias? Susidaro toks įspūdis, kad tai daroma sąmoningai, nes sunku patikėti, kad niekas nežino, jog važinėja toks techniškai netvarkingas autobusas. Ir neapsakomai stebina vairuotojų abejingumas, tarsi jie specialiai būtų išmokyti taip elgtis.
Artėja šventės, miestas puošiasi, visų nuotaika puiki. Malonu, kad su šv. Kalėdomis ir Naujaisiais metais mus sveikina ir Vilniaus viešasis transportas.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
DELFI apie aprašytą autobusą pasiteiravus Vilniaus savivaldybės, buvo nurodyta, kad už jį atsakingi privatūs vežėjai bus įspėti.
„40 maršrutą aptarnauja ne „Vilniaus viešasis transportas“, o privatūs vežėjai. Sutartis su jais galios 6 mėnesius su galimybe pratęsti dar 6 mėnesiams. Privatus vežėjas bus įspėtas dėl netinkamų transporto priemonių, o minimas autobusas tikriausiai yra iš rezervo, kuris naudojamas tik segedus pagrindinei transporto priemonei. Privatiems vežėjams jau paskelbėme naujus konkursus, pasibaigus jiems su jais bus sudaromos ilgalaikės sutartys ir maršrutuose dirbs naujos ir modernios transporto priemonės. Vienas iš maršrutų, kuriems paskelbti konkursai, bus ir 40“, - pakomentavo Kastytis Lubys, Viešojo transporto optimizavimo vadovas.