„Dar to nemačiau pristatant maistą į namus. Geros picerijos picas „Wolt“ atvežė tokiame formate, vienos net nėra, vėliau sakė vairuotojas ar dviratininkas, kuris vežė maistą: kažkas iškrito, nepykite. O antra pica, matosi nuotraukose, kaip išmesta, „skuduras“. Tiesiog daro gėdą „Jurgis ir Drakonas“ įvaizdžiui. Susisiekti neįmanoma – bendrauti tik chat'u. Siaubinga“, – piktinosi vyras.

DELFI paprašė pakomentuoti šį nemalonų įvykį „Wolt“ atstovus. Įmonės rinkodaros vadovė Ieva Stonytė apgailestavo dėl tokios nemalanios kliento patirties.

„Ačiū, jog atkreipėte dėmesį į šį išties nemalonų įvykį – tai, be abejonės, padeda mums įvertinti situacijas, kurios gali nutikti, ir, reaguojant į jas, tobulėti.

Mes, „Wolt“, visuomet prisiimame atsakomybę už patirtus nemalonumus, susijusius su užsakymais, ir atlyginame klientui padarytą žalą, nes laikomės aukščiausios kokybės standartų. Jūsų nurodytu atveju klientui pristatėme naują, kokybišką užsakymą per 15 minučių ir, kompensuodami nemalonią situaciją, pridėjome „Wolt“ kreditų.

Tokie įvykiai nutinka retai, tačiau keliame sau aukščiausius kokybės reikalavimus ir visuomet atsižvelgiame į kliento pageidavimus – vadinasi, grąžiname jam pinigus už užsakymą arba pristatome jį iš naujo. Visas, su „Wolt“ paslauga susijusias, situacijas sprendžia mūsų klientų aptarnavimas – į klientų užklausas sureaguojame greičiau nei per dvidešimt sekundžių. Lygiai taip pat nutiko ir šiuo atveju.

Kaip ir minėjau, labai apgailestaujame, jog klientui teko tokia nemaloni patirtis, bet patikiname, jog visad ieškome geriausio sprendimo susiklosčius panašioms situacijoms“, – teigė ji.

Tikisi, kad vieno žmogaus klaida

Picerijos „Jurgis ir Drakonas“ Procesų vadovė Giedrė Eiliakas DELFI nurodė, kad „Wolt“ programėle ir toliau pasitiki bei tikisi, kad tai tik tik vienetinis atvejis.

„Apgailestaujame dėl nemalonios „Wolt“ kliento patirties. Kepame autentiškas neapolietiškas picas, kasdien sulaukiame daug svečių iš užsienio, įskaitant iš Italijos, todėl mums kritiškai svarbu užtikrinti aukščiausią pas mus ruošiamo maisto kokybę. Kruopščią patikrą atliekame pradedant picos tešlos gamyba (kokybę prižiūri kelis dešimtmečius Neapolyje picą kepęs picos meistras) ir baigiant iškeptos picos įvertinimu bei atidavimu išvežti mūsų partneriams.

„Wolt“ yra vienas pagrindinių maisto pristatymo partnerių, pasirinkome juos kaip inovatyvius, veržlius, atsakingai savo darbą vertinančius šios rinkos dalyvius. Tikime, kad tai tėra atsitiktinis nesusipratimas ar tiesiog vieno žmogaus klaida“, – komentavo atstovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (51)