Taigi, prekybos centre susigundėme nusipirkti rūkytą unguriuką. Pardavėja maloniai atsižvelgė į pageidavimus – paėmė būtent tą, į kurį bedėme pirštu (nors jie praktiškai ten visi vienodi, bet juk labai smagu, kai turi galimybę išsirinkti pats), ir atsuko nugarą. Kaip supratome, ji mūsų išsirinką žuvelioką kruopščiai pakavo.

Tada atsisuko, padėjo ant svarstyklių, kažką suspaudė savo išmaniosiose svarstyklėse, kurios „iškakojo“ prekės etiketę, kuria užtvirtino pardavimo-pirkimo sandorį.

Pardavėja visą laiką šypsojosi, buvo nepriekaištingai maloni. Mes irgi šypsojomės, nuoširdžiai padėkojome ir nupėdinome link kasos, o grįžę namo... Na, patikėkite, tikrai to unguriuko kruopščiai ieškojome.

Galų gale radome. Išvynioję vaikiškos lovelės paklodės dydžio vyniojamojo popieriaus lapą. Ir žagtelėjome. Argi tikrai tokią mažą žuvelę reikėjo susukti į tokį didelį popierių?

Ir tada šovė į galvą mintis išsitraukti svarstykles. Ir apskaičiuoti, o kiek gi kainuoja prekybos centro vyniojamasis popierius, įskaičiuotas į ungurio kainą, kuri tikrai nemaža?

Ungurys buvo nedidukas.

Rezultatas pribloškė. Lapas, į kurį maloniai besišypsanti pardavėja supakavo mūsų unguriuką, sverdamas 0,016 kg., mums kainavo... 33 euro centus.

Na, negaila man tų centų. Tai tik smulkmena. Bet sakykite kaip norite: nenormalu, kad 77 gramus svėrusi žuvis vyniojamojo popieriaus dėka sveria 92 gramus (mano svarstyklės rodė 93, taigi, parduotuvė save lyg ir nusiskriaudė). Ir kyla klausimas – o kokia gi vyniojamojo popieriaus kaina pačiame prekybos centre? Tokia, kaip ir rūkyto ungurio?

Gal ir neblogai – parduodi penkis ungurius, ir šeštas, kaip kokia Dievo dovana, lieka „magaryčių“...

***

Prekybos centro atstovė atsiprašė laiško autorės dėl nesusipratimo ir patikino, kad taip būti neturėjo.

„Visų pirma, nuoširdžiai atsiprašome pirkėjos už šį įvykį. Pirkėjas už vyniojamąjį popierių nemoka. Mėsa, žuvis, sūris yra sveriami ant ką tik nuplėšto vyniojamojo popieriaus todėl, kad būtų išlaikyta maksimali švara ir higiena.

Kai produktas pasveriamas, popierius yra išskaičiuojamas iš kainos. Raginame klientę susisiekti su mūsų prekybos tinklu tiesiogiai. Nuostolius atlyginsime ir dar kartą nuoširdžiai atsiprašysime.

Tikimės, kad ši patirtis nesutrukdys ir toliau apsipirkti mūsų prekybos tinkle“, – sakė atstovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (239)