Apsiperkant internetu užsienio parduotuvėse, neretai susiduriama su kliūtimi – jos nesiunčia savo prekių į Lietuvą. Čia savo pagalbą siūlo tarpininkaujančios įmonės. Vienos jų paslaugomis pasinaudojo ir į „Delfi“ parašiusi skaitytoja Elžbieta. Ji pasakoja, kad siuntos taip ir nesulaukė, nes pastaroji buvo pamesta ją gabenant.

Moteris pasakoja, kad ją nuvylė ir „Pirkeu“ pasiūlyta kompensacija. Tuo metu įmonės atstovai tikina – norit atgauti visą prarastos siuntos vertės sumą, reikėjo ją apdrausti.

„Noriu pasidalinti situacija. „Pirkeu“ pradangino siuntą, kurios vertė 328,05 eurai, pripažino, jog siunta dingo ją transportuojant, ir po 2 mėnesių aiškinimosi nusprendė negrąžinti pinigų už prekes, o grąžinti apie 10 eurų už prekių kilogramą (siunta svėrė apie 2 kg).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)