Dvi dienas Lietuvą siaubus stipriam lietui bei vėjui, sutriko ir skrydžiai lėktuvais, kuriems ne visada pavyko pakilti ar nusileisti šalies oro uostuose. Daliai keleivių skrydžiai vėlavo, buvo atšaukti arba nukreipti į kitus miestus. Specialistai paaiškino, ar tokiu atveju galima gauti kompensaciją.
Dalia Malinauskienė
22 straipsnių
Praėjusiais metais internetinėje parduotuvėje goodlookshop.lt apsipirkę, tačiau prekių nesulaukę žmonės atsakingą tarnybą užvertė skundais, tad ši įpareigojo interneto tiekėjus blokuoti svetainę. Tačiau šiuo metu vėl veikia tai pačiai verslininkei priklausanti elektroninė parduotuvė, kuri verčiasi t...
Iš Pietryčių Azijos į Lietuvą su persėdimu Stambule skridusi Dalia (vardas pakeistas – aut. past.) Vilnių pasiekė beveik para vėliau nei buvo numatyta. Kadangi skrydis vėlavo ne dėl jos kaltės, moteris nutarė pabandyti gauti kompensaciją. Nors iš pradžių oro linijų bendrovė pareiškė, jog ši neprikla...
Su vežimėlio pagalba judanti Vilma susierzinusi, įstatymas numato galimybę neįgaliesiems į renginius gauti nemokamą bilietą asistentui, bet jis veikia ne visada, o institucijų, kurios turėtų kažką apie tai daryti žodžiai baigiasi fakto konstatavimu. Ji pati taip ir nenuėjo į norėtą „Scorpions“ konce...
Įsigyjant prekes internetu neretai daug ramybės suteikia žinojimas, kad jei prekė netiks, ją bus galima grąžinti. Vis dėlto tai galioja ne visais atvejais. Į „Delfi“ kreipėsi skaitytoja Anna, piktindamasi, kad internetu užsisakytų ausinių pardavėjai atgal nepriėmė. Valstybinės vartotojų teisių apsau...
Skaitytojo naujiena. Pilasi skundai dėl dar vienos internetinės parduotuvės: per du mėnesius – beveik 30 kreipimųsi į vartotojų teises (7)
Gyventojams vis dažniau apsiperkant internetu vertėtų nepamiršti atsargumo – neretai pardavėjai pasirodo esantys nepatikimi, pirkėjai prekių nesulaukia, o ir pinigus atgauti pavyksta ne visada.
Skaitytojo naujiena. Per tarpininkus iš užsienio siųsta prekė pamesta, o kompensacija nepadengia net dešimtadalio jos vertės (2)
Apsiperkant internetu užsienio parduotuvėse, neretai susiduriama su kliūtimi – jos nesiunčia savo prekių į Lietuvą. Čia savo pagalbą siūlo tarpininkaujančios įmonės. Vienos jų paslaugomis pasinaudojo ir į „Delfi“ parašiusi skaitytoja Elžbieta. Ji pasakoja, kad siuntos taip ir nesulaukė, nes pastaroj...
Aprašyme viena, o prekė kita: į kuriozišką situaciją papuolusio kauniečio istorija gali tapti pamoka kitiems (3)
Kasdienybe jau tapęs apsipirkimas internetu ne visada būna sklandus. Su Delfi susisiekęs Martynas per „Pigu.lt“ platformą iš mažosios bendrijos „Buying Solutions“, kaip manė, įsigijo robotą–siurblį, tačiau išpakavęs jį pamatė, kad siurbimo funkcijos prietaisas neturi. Padėtis komplikavosi taip, kad ...
Verslo atstovai jaučiasi apgauti ir perspėja vartotojus: nors už elektrą permokėti milijonai sugrįš, dalį pinigų jau suvalgė infliacija (1)
Nauji metai įžiebė ir naujas viltis, kad 160 milijonų eurų elektros permoka vartotojams, vis dėlto, bus grąžinta greičiau. Skola gyventojams grįš per dvejus su puse metų, o verslui – per aštuonerius. Įmonių atstovai dėl to jaučiasi diskriminuojami ir teigia, kad realiai vartotojai neatgaus visų pini...
Skaitytojo naujiena. Apsipirkus internete liko ir be prekės, ir be pinigų: dėl parduotuvės vartotojų teisėms skųstasi ne kartą (4)
Prieš Kalėdas dovanas dažnas rinkosi pirkti internetu, taip ne tik siekiant išvengti eilių, bet ir naudojantis geresnės kainos pasiūlymais. Vis dėlto ne visi savo užsakytų prekių sulaukė.
Sumokėję tūkstančius siekiančius avansus liko ir be baldų, ir be pinigų – į tokią situaciją pakliuvo su Delfi susisiekę gyventojai. Anot jų, mažoji bendrija „DA Projektai“ pagaminti baldus vėluoja ir pusę metų, o dėl to jos vadovas teisinasi ieškodamas įvairių dingsčių. Pats verslininkas situacijos ...
Jau savaitę laiko Rodo salą niokoja gaisrai, o pastarosiomis dienomis vis pasirodo informacijos, kad ugnis ėmė plisti ir Korfu saloje, Sicilijoje, Kemero regione Turkijoje. Kelionių organizatoriai anksčiau informavo, jog klientams, kurie turi keliones į gaisrų paveiktas vietas, siūlo alternatyvas. V...
Į „saulę“ investuoti nusprendusius gyventojus sukrėtė vystytojų pareiškimas: lygina su liberalizacijos skandalu (5)
Brangstanti elektra paskatino dalį Lietuvos gyventojų ieškoti sprendimų saulės energetikoje, tačiau pabėgti nuo infliacijos pinklių gali būti sunku. „Delfi“ skaitytoja pasidalijo istorija, kurioje saulės parko vystytojas nusprendė didinti kainą. Bendrovė sako neturinti kitos išeities.
Kelionių organizatoriui „TT Baltics“ dėl tarptautinių sankcijų sustabdžius veiklą, taip ir neišvykę atostogauti klientai negali atgauti daugiau kaip pusės milijono eurų. Bendrovė norėtų juos grąžinti, bet bankas prašo Lietuvos institucijų leidimo. Šios atsako, kad neprieštarauja, tačiau neatsako už ...
Ko gero, nei vienas pirkėjas nesiginčys, kad prekių grąžinimas nėra savaime suprantamas procesas – vienokios grąžinimo taisyklės taikomos fizinėse parduotuvėse pirktoms prekėms, kitokios – internetinėse, vienas prekes galima grąžinti, kitų pardavėjui nė neneškite. Šįkart Delfi domisi, kokios prekės ...
Ukrainietis sunkiai tramdo ašaras: Lietuvoje užtaikęs ant nesąžiningo pardavėjo, nežino, kaip reikės grįžti namo (4)
Ukrainiečiai – lengvas grobis nesąžiningiems pardavėjams. LNK Žinios pasakojo nukentėjusio ukrainiečio Stepano istoriją.
Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija atlieka Lietuvos „vienaragio“ – internetinės naudotų drabužių prekybos platformos „Vinted“ patikrinimą dėl asmens duomenų tvarkymo ir įmonės atitikties duomenų apsaugos reglamentui, pranešė portalas vz.lt.
Kaunietė norėjusi apsipirkti vienoje rūbų parduotuvėje pastebėjo, kad to paties rūbo, tačiau skirtingų dydžių kainos, skiriasi. Moteris sako, kad tai panašu į diskriminaciją, kai už tą patį daiktą, didesni žmonės turi mokėti brangiau. Tuo metu parduotuvė sako, kad įvyko klaida.
Klaipėdos „Technoramoje“ du paspirtukus įsigijęs vyras jau daugiau nei pusę metų įrodinėja, kad ne jis kaltas, jog jie sugedo. Savo ruožtu parduotuvės atstovai aiškina, kad paspirtukai net nebuvo sugedę , o tiesiog netinkamai prižiūrėti ir ragina pirkėją juos atsiimti. Pardavėjų pusę palaikė ir vert...
64 metų klaipėdietė Lidija visas savo dvejų metų santaupas skyrė kapo paminklui, kuris, kaip vėliau paaiškėjo, buvo padarytas iš brokuoto akmens. Paspaus šaltukas, ir dalis akmens gali nukristi.