DELFI skaitytojas rašė Kaune, V.Krėvės pr., esančioje „Katpėdėlėje“ apsilankęs spalio 14 d., apie 16 val.

„Užėjome su draugu pavalgyti, pasikalbėti ir aš užsisakiau sriubos, vadinamos grybiene. Suvalgęs pusę lėkštės pamačiau į kirmėlę panašų gyvį su juoda galvute, pakviečiau padavėją ir paklausiau, ar kartais čia ne kirmėlė“, – pasakojo DELFI skaitytojas. Pasak jo, padavėja patvirtino, kad jo sriuboje iš tiesų bestuburis gyvis.

„Tada tris kartus atsiprašė ir viskas – iš jos reakcijos pasirodė, kad tai nebe pirmas kartas. Sąskaita buvo normali – tik tos sriubos su kirmėle neįtraukė, – laiške DELFI Piliečiui rašė skaitytojas. – Kirmėlės sriuboje buvo tebelikę pusę, o po maždaug valandos matėme, kad kitas žmogus valgė tokią pačią sriubą.“

DELFI kreipėsi į „Katpėdėlės“ atstovus – UAB „Amber Food“, įmonės, kuri valdo minėtus restoranus, rinkodaros vadovė Lina Nikonovaite atsiprašė už susiklosčiusią situaciją.

„Atsiprašome kliento dėl šios nemalonios situacijos. Kirmėlaitės į patiekalą galėjo patekti visiškai dėl žmogiškojo faktoriaus – grybus atrenkantys darbuotojai jų nepastebėjo. Iš apyvartos sriuba buvo pašalinta iškart, kai pastebėjome, jog ji nekokybiška. Siekdami išvengti tokių problemų, jau pakeitėme tiekėją, dabar laukiame pasiaiškinimo iš šio, taip pat dar sykį peržiūrime savo procedūras“, – paaiškino L. Nikonovaitė.

Pasak jos, jei kartais nutinka taip, kad restorane lankytojas gauna nekokybišką patiekalą, „Katpėdėlė“ niekuomet tokio patiekalo neapmokestina, taip pasielgta buvo ir šį kartą – padavėja neįtraukė į sąskaitą sriubos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (49)