Taip pat skaitykite: 10 pasaulio tiltų, kurių statyboms buvo išleista daugiausiai pinigų
Sekite Perpasaulį.lt naujienas Facebooke! Tapkite mūsų gerbėju ir naudingas žinias keliaujantiesiems bei naujausius keliautojams aktualius įvykius sužinokite pirmi! Taip pat skaitykite Perpasauli.lt naujienas ir savo išmaniajame telefone. Parsisiųsti programėles: „Android“.
„Series L0“ traukinio lokomotyvo ilgis – 28 metrai. Iš jų 15 metrų sudaro aerodinaminis traukinio nosies skyrius. Jame įkurdintos 24 sėdimo vietos. 16 vagonų traukinys vienu metu gali vežti apie tūkstantį keleivių.
Sukonstruoti Japonijos geležinkelių bendrovės „JR Tokai“, šie modernūs traukiniai pradės keleivius kiekvieną dieną vežioti jau 2024 metais. Skelbiama, kad jie kursuos tarp Šingavos stoties Tokijo centre ir Nagojos miesto.
Šiuo metu kelionė iš vieno minėtojo miesto į kitą paprastu traukiniu užtrunka apie 90 minučių. Naujosios technologijos kelionės laiką sutrumpins iki 40 minučių.
Šis traukinys neturi ratų – atsikračius trinties, keleiviams galima pasiūlyti ramesnę ir tylesnę kelionę didesniu greičiu. Traukinys bėgiais juda naudojant magnetinės traukos ir atostūmio jėgas.
„JR Tokai“ skelbia planus daugiau nei dvigubai prailginti minėtųjų traukinių bandymams skirtus bėgius Tsuru bandymų centre – iki 42 kilometrų. Ir žada atlikti dar daugiau bandymų.
„Per bandomuosius važiavimus paskutinį kartą viską patikrinsime, kad galėtumėme užtikrinti tikrai patogią kelionę“, - vietos žiniasklaidai sakė bandymų centro vadovas Yasukazu Endo.
Specialistai turi užsibrėžę tikslą iki 2045 metų prailginti geležinkelio liniją iki Osakos. Naujos linijos kaina gali siekti apie 273 milijonus skaičiuojant litais.
Japonijos Žemės reikalų, infrastruktūros, susisiekimo ir turizmo ministerijai pavaldi taryba šiuo metu analizuoja „JR Tokai“ pateiktą siūlymą tiesti naują liniją. Plane numatyta iki 499 kilometrų per valandą įsibėgėjančiais traukiniais ateityje sujungti Akaišio kalnus ir Fudžio kalną.
Japonija taps pirmąją valstybe, pasiryžusia tiesti tokio ilgio liniją būtent magnetinės levitacijos technologijos greitiesiems traukiniams. Tikimasi, jog, ištobulinus technologiją, šalies specialistai galės sėkmingai ja prekiauti.
Japonija visame pasaulyje garsėja greitaisiais keleiviniais traukiniais – šias technologijas šalyje pradėta tobulinti jau nuo 1964 metų, jos iki šiol laikomos populiariausiomis ir kokybiškiausiomis visame pasaulyje. Specialistai norėtų įsiveržti į priekį ir gamindami naujos kartos traukinius.
„JR Tokai“ pažymi, jog greitųjų traukinių technologija 2025 metais minės 60-ąjį gimtadienį, o magnetinės levitacijos technologijomis varomi traukiniai mažiau teršia aplinką nei lėktuvai, kurias žmonės dažniausiai ir keliauja iš vieno minėtojo miesto į kitą.
Šiuo metu „maglev“ technologijos traukinys važinėja Šanchajuje.