15 minučių – tokios trukmės yra 1970 metais sukurta reklama, kurios personažai kviečia atvykti į Majamį ir išbandyti jame visas esamas pramogas.
Šių dienų reklamų kūrėjai sunkiai įsivaizduoja, kaip tokios trukmės vaizdo medžiaga galėtų išlaikyti žūrovo dėmesį ir, juolabiau, kiek tai kainuotų.
1970-ųjų Majamio turizmo reklamoje vyrauja dailiosios lyties atstovės, kurios, apsirengusios seksualiais, kūno linijas išryškinančiais apdarais detalizuoja pramogas. Pavyzdžiui, viena moteris, vilkėdama aksominę suknelę sukiojasi virtuvėje ir pristato virėjus, kurie pagamina tik patį šviežiausią maistą. Vėliau ji “atsirada” naktiniame klube ir teigia, kad ji keliavo ypač daug, tačiau tiek pramogų yra tik Majamyje. Būtina paminėti, kad visos reklamos atstovės kalba ypač gundančiai, specialiu balso tembru. Viena iš reklamos personažų – šviesiaplaukė mergina, nerianti į baseiną, vėliau plaukia kateriu ir net žvejoja.
„Jei tą sugebėjau padaryti aš, tai tą padaryti gali tikrai kiekvienas“, – demonstruodama sugautas žuvis reklamoje teigia mergina.
Kita turizmo kompanija siekė padidinti populiarumą sukurdama reklamą, kurioje dominuoja personažas – voverė, atsirandanti kas kartą, kai neva turistas nori įamžinti vieną ar kitą nuotrauką. Toks reklamos autorių sugalvotas pokštas ir darbo rezultatas kitiems įdomus buvo neilgai.
Filipinų turizmo reklama laikoma viena keisčiausių ir kvailiausių. Joje vaizduojami turistai, vilkintys naktinėmis pižamomis ir taip besusipažįstantys su muziejais, restoranais ir kitomis vietomis.
Kiti turizmo reklamos autoriai pasitelkė garsenybes ir nusifilmuoti pakvietė australų aktorių, televizijos laidų vedėją Paulą Hoganą, kuris reklamoje ne tik pasirodo pusnuogis, bet ir daug ką pašiepia.
Nemažai juoko sukeliani yra Klivlendo turizmo reklama, kuri, ekspertų teigimu, nufilmuota ypač neprofesionaliai. Tačiau bene labiausiai dėmesį atkreipia garso takelis - daina. Žiūrėdami vaizdo medžiagą įsiklausykite į atlikėjo žodžius.