Benas Lastauskas, rašytojas, kuris su paskutine epopėja apie Darių ir jo sūnų Kostą porai savaičių sutrikdė biurų gyvenimą, nes „ofiso planktonas“ žiūrėjo ne į kompiuterį, bet į feisbuką telefone, laukdami naujos serialo apie vienišą tėvą ir jo sūnų dalies.
reklama
471 straipsnių

Reklama (pranc. réclame < lot. reclamo – rėkiu) – kaip objektas yra informacija, skirta paveikti potencialius vartotojus, tikslinę grupę atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. Reklama dažniausiai būna susijusi su materialine nauda: ja siekiama arba tiesiogiai didinti pelną (plečiant vartojimą, paslaugas), arba tai užsitikrinti ateityje (reklamuojant bendrovės prekės ženklą ar veiklą, t. y. padedant jai įsitvirtinti rinkoje).
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba ir kitos priežiūros institucijos pastaruoju metu vis dažniau skiria baudas už klaidinančią komunikaciją. Ypač daug dėmesio skiriama medicininių paslaugų reklamai, kurioje negalima teikti garantijų dėl rezultato, naudoti „prieš ir po“ nuotraukų ar skelbti ...
Įžengus į 2025-uosius metus, ne vienam B2B verslo sektoriaus atstovui kilo klausimas: kokios skaitmeninės reklamos strategijos šiemet veiks geriausiai? Praėjus keletui pirmųjų metų mėnesių jau matyti tam tikros tendencijos į kurias, siekiant stabilios verslo plėtros, dėmesį turėtų atkreipti kiekvien...
Praėjusiais metais šalies televizijos reklamos rinkoje fiksuoti pokyčiai. Nuo vasaros pastebimas paklausos sumažėjimas ir pirmą kartą per daugelį metų TV kanalai nepardavė viso reklamos eterio. Daugiausia į reklamą ir toliau investuoja mažmeninės prekybos tinklai. Tačiau jų, kaip ir kitų didžiausių ...
Reklamos rinka „išgyvena“ skaitmenizaciją: ekranų sparčiai daugėja ne tik lauke, bet ir pačiose netikėčiausiose vidaus erdvėse. Dinamiška, interaktyvi reklama turi daugiau potencialo atkreipti vartotojų dėmesį bei ilgiau jį išlaikyti.
Reklamą žmonės savo noru stebi ne kartą ir net po 30 minučių: atskleidė, kaip pavyksta tai pasiekti (5)
Vartotojų įpročiai keičiasi sparčiau nei bet kada anksčiau, todėl rinkodaros specialistai nuolat ieško naujų būdų, kaip pasiekti ir įtraukti tikslines auditorijas. Žaidybiniai elementai (geimifikacija) tampa ypač efektyvia priemone norint užmegzti prasmingą ryšį su potencialiais klientais, pastebi „...
Seimo pirmininkas: ieškoma būdų užtikrinti, kad praradimai dėl lošimų reklamos ribojimų būtų tinkamai kompensuoti (2)
Norint tinkamai kompensuoti internetinės žiniasklaidos praradimus dėl apribotos azartinių lošimų reklamos, bus reikalinga efektyvesnė kompensacijų skyrimo sistema, sako Seimo pirmininkas Saulius Skvernelis. Anot jo, nors tam skirtas lėšas numatė dar praėjusi Vyriausybė, jos skiriamos per bendrą medi...
Kiekvienais metais verslai kartoja tą patį scenarijų: Valentino dieną skatina meilės tematikos pirkimus ir dovanas, Velykoms reklamuoja šventinius rinkinius ir maisto produktus, vasaros sezonu – atostogų prekes, Black Friday – milžiniškas nuolaidas, o prieš Kalėdas – išskirtines dovanas. Tai sukuria...
Spontaniškas sprendimas išbandyti reklamą naujoje vietoje virto sėkme: Kauno įmonė pastebėjo 3 reikšmingus pokyčius (2)
Reklama parduotuvėse – sparčiai auganti rinka, kuri visame pasaulyje sulaukia vis daugiau verslo dėmesio. Jos nauda veiklos rezultatams įsitikinti netrunka ir lietuviai. Kai Kaune įsikūrusi įmonė ieškojo būdų pasiekti potencialius klientus regione, tradiciniai reklamos kanalai nepasirodė patraukliai...
Klausytojų ausis pirmą kartą nuo „M.A.MA.“ apdovanojimų scenos pasiekė nauja „Teledueto“ daina. Naujoji mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklama suderino tradicinius lietuviškus skambesius, instrumentinę muziką ir elektroniką. Šįkart greitąjį 5G namų internetą duetui apdainuoti padėjo „Baltos va...
KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto atlikto 2024 m. kalėdinių reklamų efektyvumo tyrimo duomenimis, lietuviams labiausiai patiko šventinę nuotaiką keliančios ir susimąstyti verčiančios reklamos su krisleliu humoro. Pasak šio instituto vadovės Eglės Šedbaraitės, palyginus kelerių metų re...
Neretai visuomenė, reklamoje matydama žmogų su negalia, yra linkusi manyti, kad taip įmonė darosi sau reklamą. Bet ar tikrai? Kodėl apskritai asmenų su negalia reklamose yra mažai? Kaip reikėtų komunikuoti įmonėms, kad visiems būtų aišku, jog jų tikslai šiuo atžvilgiu – patys geriausi? Apie tai „Del...
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT), praėjusiais metais atlikusi apie 3 tūkst. skleidžiamos reklamos patikrinimų, daugiau nei 100 verslo subjektų pateikė rekomendacijas dėl skleidžiamos jų kosmetikos gaminių reklamos.
Vaiva Rykštaitė – apie nepilnamečių rodymą socialinėje erdvėje: o kai į bulviakasį pusę Lietuvos vaikystėje vežė, tai nebuvo vaikų išnaudojimas? (4)
Vaikų nuotraukos socialinėje erdvėje iki šiol kelia diskusijas – ar teisingai elgiasi tėvai, kurie renkasi atvirai rodyti savo atžalas interneto platybėse? O gal derėtų atsipalaiduoti ir elgtis taip, kaip patiems atrodo geriausia? Šia tema savo socialinėje erdvėje prabilusi rašytoja Vaiva Rykštaitė ...
Ketvirtadienį, sausio 9-ąją, Latvijos parlamentas paskutiniame svarstyme priėmė Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas, numatančias pokyčius – nuo rugpjūčio 1-osios trumpinamas prekybos alkoholiniais gėrimais laikais, yra ir daugiau pasikeitimų. Kiek anksčiau parlamentarai sutarė nedidinti amžiaus, n...
Reklama, kurios negali nepastebėti: verslui taikliai pasiekti auditoriją padeda ir netradiciniai „Iki“ siūlomi sprendimai (3)
Kai šiandienos dinamiškame pasaulyje dėmesį blaško įvairūs dirgikliai ir informacijos perteklius, reklamos efektyvumas priklauso nuo gebėjimo greitai, taikliai ir įsimintinai pasiekti tikslinę auditoriją. Šiemet prekybos tinklui „Iki“ atvėrus inovatyvias reklamos galimybes „Screen club“ platformoje,...
Naujausi „Kantar“ Kalėdinių reklamų tyrimo duomenys atskleidžia – Kalėdinės reklamos turi stiprų emocinį poveikį – kas trečias gyventojas jas sieja su džiaugsmu, dosnumu ir gerumu. Tačiau ne visi jas vertina vien teigiamai, dalis pastebi per daug komerciškumo, rašoma pranešime žiniasklaidai. Tad kai...
Artėjant gražiausioms metų šventėms didieji prekių ženklų pristatė savo kalėdines kampanijas, o kartu su jomis – ir jau įprastas kalėdines reklamas. Jose – ir smagūs nuotykiai, ir širdį virpinančios istorijos. Daugelyje reklamų dėmesys skiriamas tarpusavio santykiams, artimo ryšio svarbai, empatijai...
Didžiausiam Prancūzijos interneto operatoriui „Orange“ antradienį skirta 50 mln. eurų bauda už tai, kad klientams siuntinėjo nepageidaujamas reklamas, panašias į el. laiškus.
Per pandemiją augusių skaitmeninių kanalų populiarumas jai pasibaigus nė kiek nesumažėjo, priešingai – efektyvumu ir pigumu šiems negali prilygti niekas. Didieji reklamos užsakovai kasmet skaitmeniniams kanalams skiria vis didesnį biudžetą, o mažieji juos renkasi dėl gero kainos ir kokybės santykio....