reklama

471 straipsnių

Reklama (pranc. réclame < lot. reclamo – rėkiu) – kaip objektas yra informacija, skirta paveikti potencialius vartotojus, tikslinę grupę atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. Reklama dažniausiai būna susijusi su materialine nauda: ja siekiama arba tiesiogiai didinti pelną (plečiant vartojimą, paslaugas), arba tai užsitikrinti ateityje (reklamuojant bendrovės prekės ženklą ar veiklą, t. y. padedant jai įsitvirtinti rinkoje).

Įžengus į 2025-uosius metus, ne vienam B2B verslo sektoriaus atstovui kilo klausimas: kokios skaitmeninės reklamos strategijos šiemet veiks geriausiai? Praėjus keletui pirmųjų metų mėnesių jau matyti tam tikros tendencijos į kurias, siekiant stabilios verslo plėtros, dėmesį turėtų atkreipti kiekvien...

2025.03.12 09:38
Lina Dunauskaitė

Praėjusiais metais šalies televizijos reklamos rinkoje fiksuoti pokyčiai. Nuo vasaros pastebimas paklausos sumažėjimas ir pirmą kartą per daugelį metų TV kanalai nepardavė viso reklamos eterio. Daugiausia į reklamą ir toliau investuoja mažmeninės prekybos tinklai. Tačiau jų, kaip ir kitų didžiausių ...

2025.03.06 14:42
Jūratė Žuolytė, Indrė Pepcevičiūtė

Neretai visuomenė, reklamoje matydama žmogų su negalia, yra linkusi manyti, kad taip įmonė darosi sau reklamą. Bet ar tikrai? Kodėl apskritai asmenų su negalia reklamose yra mažai? Kaip reikėtų komunikuoti įmonėms, kad visiems būtų aišku, jog jų tikslai šiuo atžvilgiu – patys geriausi? Apie tai „Del...

2025.01.19 09:58
Delfi Šeima

Vaikų nuotraukos socialinėje erdvėje iki šiol kelia diskusijas – ar teisingai elgiasi tėvai, kurie renkasi atvirai rodyti savo atžalas interneto platybėse? O gal derėtų atsipalaiduoti ir elgtis taip, kaip patiems atrodo geriausia? Šia tema savo socialinėje erdvėje prabilusi rašytoja Vaiva Rykštaitė ...

2025.01.11 10:09
Parengė Iki

Kai šiandienos dinamiškame pasaulyje dėmesį blaško įvairūs dirgikliai ir informacijos perteklius, reklamos efektyvumas priklauso nuo gebėjimo greitai, taikliai ir įsimintinai pasiekti tikslinę auditoriją. Šiemet prekybos tinklui „Iki“ atvėrus inovatyvias reklamos galimybes „Screen club“ platformoje,...

2025.01.06 10:00

Naujausi „Kantar“ Kalėdinių reklamų tyrimo duomenys atskleidžia – Kalėdinės reklamos turi stiprų emocinį poveikį – kas trečias gyventojas jas sieja su džiaugsmu, dosnumu ir gerumu. Tačiau ne visi jas vertina vien teigiamai, dalis pastebi per daug komerciškumo, rašoma pranešime žiniasklaidai. Tad kai...

2024.12.23 10:18