Kai šiandienos dinamiškame pasaulyje dėmesį blaško įvairūs dirgikliai ir informacijos perteklius, reklamos efektyvumas priklauso nuo gebėjimo greitai, taikliai ir įsimintinai pasiekti tikslinę auditoriją. Šiemet prekybos tinklui „Iki“ atvėrus inovatyvias reklamos galimybes „Screen club“ platformoje,...
reklama
454 straipsnių
Reklama (pranc. réclame < lot. reclamo – rėkiu) – kaip objektas yra informacija, skirta paveikti potencialius vartotojus, tikslinę grupę atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. Reklama dažniausiai būna susijusi su materialine nauda: ja siekiama arba tiesiogiai didinti pelną (plečiant vartojimą, paslaugas), arba tai užsitikrinti ateityje (reklamuojant bendrovės prekės ženklą ar veiklą, t. y. padedant jai įsitvirtinti rinkoje).
Didžiausiam Prancūzijos interneto operatoriui „Orange“ antradienį skirta 50 mln. eurų bauda už tai, kad klientams siuntinėjo nepageidaujamas reklamas, panašias į el. laiškus.
Per pandemiją augusių skaitmeninių kanalų populiarumas jai pasibaigus nė kiek nesumažėjo, priešingai – efektyvumu ir pigumu šiems negali prilygti niekas. Didieji reklamos užsakovai kasmet skaitmeniniams kanalams skiria vis didesnį biudžetą, o mažieji juos renkasi dėl gero kainos ir kokybės santykio....
Teismas pripažino, kad „Lidl Lietuva“ klaidino vartotojus: liko galioti skirta 100 tūkst. eurų bauda
Trečiadienį Regionų administracinis teismas pripažino, kad UAB „Lidl Lietuva“ klaidino vartotojus, skleisdama draudžiamą lyginamąją reklamą.
Specializuota influencerių marketingo agentūra „Influenceriai.lt“ nuo kitų metų sausio 1 d. keičia savo veiklos modelį – nebeteiks vadybos paslaugų nuomonės formuotojams, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Mylimiausias išankstinio mokėjimo mobiliųjų paslaugų prekės ženklas „Pildyk“ pristatė šių metų kalėdinę reklamą. Ryškaus, blizgučiuose skendinčio 90-ųjų stiliaus vakarėlio ašis – viena geriausių Lietuvos šokių muzikos hitų „Happyendless“ daina „Power Forever“. Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekių žen...
Verslui tenka nuolatos ieškoti būdų, kaip pasiekti tikslinę auditoriją ir išsiskirti konkurencingoje rinkoje. Skaitmeniniai ekranai, jau tapę nuoseklios mažmeninės prekybos strategijos komponentu, atveria naujas galimybes dinamiškai pristatyti turinį, didinti reklamos poveikį bei investicijų grąžą.
Šiaulių bankas pasirinko reklamos kūrybos partnerius. Įgyvendinti atnaujintą banko strategiją ir pasiekti tikslą tapti geriausiu banku Lietuvoje Šiaulių bankui padės didžiausia reklamos agentūra Lietuvoje – „Ogilvy Vilnius“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Marketing Week“ ir „Kantar“ pernai apklausus beveik 1400 rinkodaros specialistų, 66,3% jų teigė manantys, jog kūrybos kokybė yra didžiausias arba vienas iš didžiausią įtaką bendram rinkodaros veiksmingumui darančių veiksnių.
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pristato savo kalėdinę reklamą, kurios pagrindinė žinutė – jūsų žodžiai daro stebuklus. Mylimas reklamų serijos „La Familia“ herojus Tonis rašo palinkėjimus ir skęsta kūrybinėse kančiose. Įkvėpimo jam galiausiai suteikia nuoširdumo tušinukas, kuris padeda rasti ž...
Antradienį Seimas priėmimo stadijoje svarstė įstatymų pakeitimų projektą, kuriuo norima uždrausti didžiąją dalį azartinių lošimų reklamos. Dalis azartinių lošimų reklamos apribojimų įsigalios nuo 2025 m. liepos, galutinis draudimas įsigalios 2028 m.
Ketvirtadienį Rygoje vyksta didžiausias Baltijos šalių kapitalo rinkų metų renginys – „Baltijos šalių kapitalo rinkų konferencija 2024“ („Baltic Capital Markets Conference 2024“). Ši konferencija jau trečius metus iš eilės suburia geriausius pramonės specialistus, investicijų ekspertus, reguliuotoju...
Bendradarbiaudamas su „Oskaro“ laureatu režisieriumi Tomu Hooperiu, agentūra „BBDO“ ir prodiuserine kompanija „BWGTBILD“, „Lidl“ pristato jausmingą šventinį klipą, skirtą 2024 metų kalėdinei kampanijai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kol vienos šalies gyventojams, siūlant savo prekę ar paslaugą, geriausia skambinti telefonu, kitoje vietovėje vartotojas tikėsis reklamos konkrečiame socialiniame tinkle. Ir kai viename pasaulio gale asmeninis ryšys su klientu bei prekės ženklu bus itin vertinamas, kitur žymiai svarbesniu aspektu pa...
Sakoma, kad žmogaus gyvenime tik du dalykai yra neišvengiami – gimimas ir mirtis. Pastaroji vienus aplanko gilioje senatvėje, kitus užklumpa netikėtai, o visų šių žmonių artimiesiems lieka širdgėla ir siekis tinkamai atsisveikinti. Būtent apie atsisveikinimą, dažniausias baimes, kaip elgtis netektie...
Pasitikintis savimi, motyvuotas ir atkaklus, sėkmingai įveikiantis išbandymus ir siekiantis užsibrėžtų tikslų – pasak švietimo specialistų, toks galėtų užaugti kiekvienas vaikas, jei nuo mažens būtų kryptingai mokomas savarankiškumo. Leisti vaikams keliauti viešuoju transportu be suaugusiųjų prieži...
Kėdainių miesto gyventojai tikina esantys pasipiktinę prie įvažiavimo į jų miestą atsiradusiu užrašu, kuris skelbia apie „rekordinių laimėjimų miestą“. Jų teigimu, taip yra skatinami azartiniai lošimai. Pati Azartinių lošimų priežiūros tarnyba tikina, kad įstatymas nepažeistas.
Dėl influencerių reklamuojamų lašelinių garsi vizažistė patyrė tikrą košmarą: gaivino kvėpuoti nustojusį mylimąjį (11)
Garsi vizažistė Alina Lebideva prieš kelias dienas išgyveno tikrą košmarą – išbandė žymiąsias vitaminų lašelines, per kurias netrukus su ašaromis akyse gaivino mylimąjį. Skaudžia istorija pasidalijusi moteris tikisi, kad tai bus pamoka ne tik jai, bet ir kitiems žmonėms aklai nepasikliauti reklamomi...
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) atliko tyrimą dėl įmonės „Regos centras“ skleistos reklamos ir nustatė, kad ji neatitiko reklamos teisingumo kriterijaus. Bendrovei už klaidinančią reklamą skirta 20 031 euro bauda, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Iš Slovėnijoje vykusio 30-ojo Europos reklamos festivalio „Golden Drum“ („Auksinis būgnas“) į Lietuvą atkeliauja net du prizai. Viename iš svarbiausių Europos reklamos renginių auksinį apdovanojimą laimėjo „Not Perfect“, o sidabrinį – kūrybinė agentūra „autoriai“.