Kai jos tampa tokios reikšmingos, kad paskatina jus sėsti į lėktuvą ir tūkstančiais paskatina turizmą.
Būtent tai 2015 metais įrodė Naujosios Zelandijos Pietų sala, kai stipriai investavo į „Instagram“ aprėptį ir netrukus džiaugėsi didžiuliu turistų skaičiaus šuoliu. Niekada nesate girdėję apie nedidelį kurortinį miestelį Vanaką su apledėjusiomis kalnų viršūnėmis aplinkui ramų ežerą? Apie jį nebuvo girdėję ir tūkstančiai užsienio turistų iki tol, kol šios vietos turizmo departamentas pasamdė „Instagram“ specialistus pasidalinti keliauti kviečiančiomis nuotraukomis, tokiomis kaip šios:
Pernai metais Vanakoje užsienio turistų skaičius išaugo 14 procentų, o Pietų salos vidurkis šoktelėjo septyniais procentais – tai dvigubai daugiau nei kasmet auga Šiaurės salos lankytojų skaičius. Nors gal ir būtų sudėtinga tiksliai nustatyti tokio turizmo augimo priežastį, gana akivaizdu, kad tai stipriai susiję su socialiniuose tinkluose įtakingais žmonėmis, turinčiais daug sekėjų ir besidalinančiais su jais įspūdžiais apie šią nuostabią vietą.
„Instagram“ – labiausiai nupoliruota realybės versija – dažnai verčia mėgautis kitų gyvenimais, tačiau kalbant apie keliones tos realybės neretai yra ne taip jau sunkiai įgyvendinamos.
Į socialinę žiniasklaidą kaip reklamos formą investavę turizmo departamentai atskleidė, su kuriais socialiniuose tinkluose didele įtaka pasigirti galinčiaisiais norėtų bendradarbiauti – „Pure Michigan“ įvardijo „National Geographic“, „Explore Canada“ nusižiūrėjo VSCO ekspertų gebėjimą pasakoti istorijas, „Visit Queensland“ nusišypsojo laimė pamatyti savo grotelines žymes teniso legendos Rogerio Federerio paskyroje, o „Visit Philly“ pirmenybę teikia savo dabar jau išgarsėjusiems vietiniams, tokiems kaip „YouTube“ žvaigždė Quinta B. Tokie socialinių tinklų vartotojai turi tūkstančius sekėjų, todėl aišku, kodėl jie yra laikomi patikimu turizmo šaltiniu.
Štai dar keletas jūsų pavydo vertų pavyzdžių: