Socialiniuose tinkluose vis galima pamatyti keliautojų įspūdžių, kur jie pasidalina ne tik nuostabiomis atostogų akimirkomis, bet ir patirtais nesklandumais. Pastaruoju metu pasitaiko tokių, kurie, įsigiję paketą per kelionių organizatorių ar agentūrą, pasakoja susidūrę su problemomis: pavyzdžiui, juos nuveža ne į tą viešbutį, paaiškėja, kad viešbutis nėra apmokėtas ar pan.
2023.11.09 12:04
Kelionių organizatoriai neišpildė savo pažadų, už kuriuos susimokėjote? Specialistai pataria, kada galite susigrąžinti pinigus
www.DELFI.lt
FOTO:
Įsigydami kelionės paketą, žmonės dažnai tikisi tokių atostogų, per kurias galės visiškai atsipalaiduoti, pailsėti ir nesukti galvos dėl įvairiausių rūpesčių. Vis dėlto ne visada tokiems norams lemta išsipildyti – pasitaiko atvejų, kai, atvykus į vietą, laukia neplanuotos problemos: netikėtai pakeičiamas viešbutis, kyla nesklandumų dėl apmokėjimų ar pervežimų. Specialistai pataria, kaip keliautojams elgtis atsidūrus tokiose situacijose ir nesulaukiant pagalbos iš kelionės organizatoriaus ar agentūros.