Socialiniuose tinkluose vis galima pamatyti keliautojų įspūdžių, kur jie pasidalina ne tik nuostabiomis atostogų akimirkomis, bet ir patirtais nesklandumais. Pastaruoju metu pasitaiko tokių, kurie, įsigiję paketą per kelionių organizatorių ar agentūrą, pasakoja susidūrę su problemomis: pavyzdžiui, juos nuveža ne į tą viešbutį, paaiškėja, kad viešbutis nėra apmokėtas ar pan.

Kai kuriems tokiose situacijoje pasiseka, nes į pagalbą suskuba organizacijų atstovai, o štai kitiems tenka iš padėties suktis patiems. Būtent tada, anot keliautojų, ir kyla daugiausia rūpesčių – nėra aišku, kur kreiptis greitos pagalbos, ir ką daryti, jei tuo metu ignoruoja kelionės organizatorius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją