Antradienį „Delfi“ jau rašė apie tai, kad lietuviai masiškai skundžiasi kelionių organizatoriumi – atvykę į viešbutį Turkijoje, jie sako sužinantys, jog šis neapmokėtas.
Kaip pasakojo Andrej Vitkovskij, jis į viešbutį „Blue Star“ Alanijoje išvyko rugsėjo 24 dieną, o atostogos turėjo trukti iki spalio 1 dienos.
„Įpusėjus atostogoms, penktadienį vakare, grįžau iš ekskursijos ir negalėjau įeiti į kambarį, nes neveikė kortelė. Kai registratūroje pasakiau apie problemą, darbuotojas paaiškino, kad iki rytojaus 12 valandos turiu palikti kambarį, nes „Tez Tour“ neapmokėjo už poilsį.
Paskambinau agentui, jis paprašė paslaugos patvirtinimo (vaučerio). Nusiuntus pasakė, jog viskas gerai, matyt, įsivėlusi kažkokia klaida“, – prisiminė jis.