Kaip pasakojo Andrej Vitkovskij, jis į viešbutį „Blue Star“ Alanijoje išvyko rugsėjo 24 dieną, o atostogos turėjo trukti iki spalio 1 dienos.

„Įpusėjus atostogoms, penktadienį vakare, grįžau iš ekskursijos ir negalėjau įeiti į kambarį, nes neveikė kortelė. Kai registratūroje pasakiau apie problemą, darbuotojas paaiškino, kad iki rytojaus 12 valandos turiu palikti kambarį, nes „Tez Tour“ neapmokėjo už poilsį.

Paskambinau agentui, jis paprašė paslaugos patvirtinimo (vaučerio). Nusiuntus pasakė, jog viskas gerai, matyt, įsivėlusi kažkokia klaida“, – prisiminė jis.

Andrej sakė penktadienį dar sureagavęs ramiai, manęs, kad tikrai yra klaida, tačiau vėliau, situacijai nesikeičiant, ėmė kilti nerimas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)