Kaip pasakoja Birutė, laiško apie atšauktą skrydį ji sulaukė pakankamai neseniai, tačiau nepuolė iš karto spręsti problemos. Vis dėlto dabar pradėjusi domėtis, kaip atgauti pinigus, ji suprato, kad nebus taip paprasta.

„Jei būtų 20 ar 30 eurų, galbūt numočiau ranka, bet aš mokėjau apie 300 eurų. Man tai jau yra ženkli suma, – aiškina moteris. – Prisijungus per oro linijų internetinį puslapį iš viso neleidžia nieko daryti. Per programėlę galiu arba pasikeisti į kitą skrydį arba susigrąžinti kreditus. Nėra pasirinkimo iš karto atgauti pinigus. Vienas pažįstamas minėjo, kad pirmiausia reikia susigrąžinti būtent tuos kreditus, kuriuos vėliau konvertuos į pinigus.

Aš keisti į kitą kryptį nenoriu. Dar taip padaryta, jog, jei sutinki pasirinkti kitą skrydį, tau nebeleidžia grįžti atgal ir prašyti atgauti pinigus. Net negaliu žinoti, kokias šalis jie pasiūlytų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)