Pirmieji keleiviai išplauks iš Vidaus vandens kelių direkcijos keleivinės prieplaukos Kaune.

„Su labai pakilia nuotaika startuojame. Labai geras vandens lygis. Nidoje – prieplauka nauja, pastatas naujas. Praėjusį penktadienį darėme techninį plaukimą, viską išbandėme: kelias nuostabus, vaga puiki, laivas, technika veikia nuostabiai“, – BNS sakė viešosios įstaigos „Vandens kelias“ prezidentas Nerijus Šilgalis.

Jo teigimu, bilietai ir į pirmąjį, ir į kitus reisus praktiškai išpirkti.

„Liepos mėnesiui išvis turime maždaug dešimt norinčiųjų į vieną bilietą“, – teigė N. Šilgalis.

Kelionė asmeniui į vieną pusę kainuos 49 eurus, norintiesiems sėdėti prie lango – 59 eurus.

Nuolaidų viešoji įstaiga kol kas negali pasiūlyti, tačiau viliasi, jog sulauks subsidijų ir tuomet pigiau galės plukdyti senjorus, žmones su negalia, daugiavaikes šeimas.

Per savaitę laivas į pajūrį plauks tris kartus: iš Kauno jis išvyks ketvirtadienį, penktadienį ir šeštadienį, iš Nidos – ketvirtadienį, penktadienį, sekmadienį.

Kelionė truks apie 3,5 – 4 valandas. Kateris plauks apie 60 kilometrų per valandą greičiu.

Rekonstruotas laivas į vandenį Kaune iškilmingai nuleistas prieš metus. Nors „Raketa“ kursuoti į Nidą turėjo pradėti jau pernai, nepavyko gauti laivo klasę patvirtinančio sertifikato, kurio reikalavo Transporto saugos administracija.

Anksčiau skelbta, kad investicijos į šį maršrutą siekė daugiau kaip 100 tūkst. eurų.

Sovietmečiu Lietuvoje buvo apie dešimt greitaeigių katerių „Raketų“. Daugiausia jų plaukdavo maršrutu iš Kauno į pajūrį.

Reguliari greitaeigių katerių navigacija nutrūko 1995 metais. Kai kurie laivai buvo parduoti ir išplukdyti į kitas šalis, kiti nukeliavo į metalo laužą. Kurį laiką laivybą Nemunu vis bandyta atgaivinti, tačiau nuo 2010 metų „Raketos“ tipo laivų Nemune nebeliko.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (170)