Президент каунасского публичного учреждения Vandens kelias, которому принадлежит судно "Ракета", Нериюс Шилгалис доволен: в 2023 г. был достигнут рекорд в сфере перевозки пассажиров по маршруту Каунас-Нида-Каунас. В этом году маршрут сохранится, сообщает издание Vakarų ekspresas.
Vandens kelias
24 straipsnių
Kauno VšĮ „Vandens kelias“, kuriai priklauso laivas „Raketa“, prezidentas Nerijus Šilgalis patenkintas: 2023-iaisiais pasiektas visų laikų keleivių plukdymo maršrutu Kaunas-Nida-Kaunas rekordas. Šiemet jis taip pat plauks šiuo maršrutu.
Laivyba Lietuvos vidaus vandens keliais šiuo metu išgyvena atgimimą – per pastaruosius trejus metus įvyko daugiau teigiamų pokyčių nei per praėjusius 30 metų. Esmingai tvarkomi vandens keliai, nuolatos modernizuojama infrastruktūra, ambicingi projektai, tarptautinis bendradarbiavimas – visai tai žad...
Pandemijos įtakotas gyvenimo būdas paskatino tautiečius mažiau dairytis į tolimus kraštus, o dažniau pramogauti ir ilsėtis Lietuvoje. Ne vienas, pradėjęs keliauti po Lietuvą, nustemba, kiek gražių vietovių yra čia pat, šalia mūsų. Ypač daug naujų atradimų laukia pasirinkusius keliauti ne tradiciniai...
Prieš trejus metus restauruotam greitaeigiui laivui „Raketa“ pradėjus reguliarių reisų Nemunu sezoną, jo savininkai praneša turį planų antram laivui, kuris jau įkeltas į vandenį, praneša portalas kaunas.kasvyksta.lt.
Džiuginantis Lietuvos ekonomikos augimas turi savo pasekmių – pavyzdžiui, didėjantis krovininių automobilių eismas. Jis didina šalies kelių apkrovą, klimato kaitą skatinančių dujų išmetimą, avaringumą, spūstis.
Valstybinės įmonės „Vidaus vandens kelių direkcija“ strateginis tikslas – plėtoti vidaus vandenų laivybą Lietuvoje. Siekiant šio tikslo, vienas svarbiausių uždavinių yra nuolatinė vandens kelių priežiūra ir plėtra.
Verslas tikina, kad krovinių plukdymas baržomis Nemunu – anksčiau populiarus ir dabar beveik išnykęs pervežimo būdas – šiandien būtų perspektyvus logistikos kelias. Tačiau ilgiausia šalies upė dar nepritaikyta didelių krovinių srautų gabenimui – žadama, jog krovininė laivyba upe atgims per artimiaus...
Rekonstruoto laivo „Raketa“ savininkai teigia esantys visiškai pasiruošę šią vasarą Nemunu reguliariai kursuoti tarp Kauno ir Nidos. Ar kitas toks laivas plaukios tarp Klaipėdos ir Nidos, priklausys nuo didžiaisiais kruizų laivais į Klaipėdą atvykstančių turistų skaičiaus.
Kinijos ir JAV karo laivai penktadienį praplaukė neramiu Taivano sąsiauriu, pranešė Taibėjaus ir Vašingtono gynybos pareigūnai.
Antradienį susisiekimo ministras Marius Skuodis, Kaune aptardamas laivybos upių keliu gaivinimo klausimus su Vidaus vandens kelių direkcijos (VVKD) vadovais, išreiškė siekį, kad ilgiausia šalies upė dar iki 2024 m. būtų pritaikyta turistams ir krovininėms baržoms. Kuriant draugišką aplinkai transpor...
Nemuno vandens kelio nuo Kauno iki Kuršių marių gilinimui ir bunų įrengimui skirta 23,3 mln. eurų Europos Sąjungos (ES) paramos, pranešė Susisiekimo ministerija. Bendra projekto vertė siekia 28,3 mln. eurų.
Nusekęs Nemunas gali suduoti smūgį ir verslininkams, kurie vykdo komercinius plaukimus laivais, pavyzdžiui, tik šią vasarą paleista greitaeigė „Raketa“ taip pat gali sustoti, rašo „Kauno diena“.
4 июня из Каунаса в Ниду по Неману впервые после ремонта вышел легендарный скоростной катер Raketa. Пассажиры радовались возможности добраться до Ниды на легендарном катере.
Ketvirtadienį greitaeigis laivas „Raketa“ vėl pradeda plukdyti keleivius iš Kauno į Nidą ir atgal.
Greitaeigiu kateriu „Raketa“ nuplaukti iš Kauno į Nidą ir grįžti šią vasarą kainuos apie 100 eurų, rašo „Kauno diena“.
Stringant greitaeigiui kateriui „Raketa“ reikalingų leidimų išdavimo procedūroms, bus bandoma keisti laivo klasę.
Rekonstruotam greitaeigiam kateriui „Raketa“ negaunant veiklai reikalingų valstybinių institucijų leidimų, susisiekimo ministras Rokas Masiulis sako, kad taip yra dėl saugumo reikalavimų.
Rekonstruotam greitaeigiam kateriui „Raketa“ Kaune vis dar nepavyksta išplaukti su keleiviais, ketvirtadienį pranešė LNK žinios. Pasirodo Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) prašo pateikti daugiau dokumentų. Laivo savininkai aiškinsis, ar jie tikrai reikalingi.
Ketvirtadienio rytą planuotas pirmasis legendinio laivo „Raketa“ reisas iš Kauno į Nidą neįvyko – tam atsirado kliūčių. Nors naujienų portalui lrt.lt laivo atstovai teigė, jog nebuvo gauti visi reikiami leidimai, portalo „Kas vyksta Kaune“ duomenimis, laiko pritrūko iki galo paruošti laivą techniška...