Šią situaciją taip pat pakomentavo „Booking“ atstovas ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT).
2024.08.30 05:30
Viešbučio kambaryje Roką pasitiko kanalizacijos dvokas ir rudas vanduo: „Booking“ pagalbos linija privertė griebtis už galvos
(25)situaciją pakomentavo „Booking“ ir VVTAT
DELFI.lt
Rugpjūčio 15–18 dienas Rokas (pavardė redakcijai žinoma – aut. past.) kartu su drauge nutarė praleisti Nycoje – miestelyje Latvijoje. Ne kartą anksčiau naudojęsis „Booking“ paslaugomis, šįkart nakvynes Rokas taip pat užsisakė per šią platformą. Vis dėlto, kaip pats sako, jau atvykus viešbutis pasitiko nesklandumais, o vėliau situacija krypo tik blogyn. Jis bandė problemas spręsti tiek bendraudamas su nakvynės vietos savininkais, tiek su „Booking“, tačiau liko nieko nepešęs, o kitą dieną galiausiai nutarė čia nebenakvoti.