Šią situaciją taip pat pakomentavo „Booking“ atstovas ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT).

Pasakodamas savo patirtį „Delfi“, Rokas pabrėžia, kad tiek jis pats, tiek draugė ne kartą naudojosi „Booking“ paslaugomis, todėl abu yra daug kam pakantūs. Visgi šįkart tiek nakvynės vieta, tiek „Booking“ pagalbos linija, anot jo, privertė griebtis už galvos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)