Dažniausiai keliones lietuviai planuoja taip, kaip biurų darbuotojos renkasi kvepalus: užuodžia ant draugės ir nori lygiai tokių pat. Lietuviai (dažniau lietuvės) pamato instagrame, kad kuri nors vieta yra madinga ir ten važiuoja vadinamieji įtakos brokeriai (tai yra, tokios pačios tuštutės, iš kurių perkami už didelius pinigus stangrinantys kremai) ir netrukus jau keliauja.
Iš ten ateina ir nesąmoningi klausimai: „Patarkit, ką pažiūrėti Barselonoje?”. Teisingas atsakymas būtų: jeigu jūs važiuojate į Barseloną ir nežinote, kas ten jums įdomu, ko ten keliaujate?
Čia kaip nusipirkti bilietą į kiną ir klausti: „Patarkit kas nors, kas man gali būti įdomu tame filme?”.
Todėl čia yra keli nesąmoningi lietuvių pasirinkimai, kuriuos reikia koreguoti ir gydyti.