„Tikimės, kad „Made in Japan” ilgainiui taps platforma, kuri suvienija Azijos ir Baltijos šalių kūrybinių industrijų profesionalus, tam kad pasisemtų įkvėpimo ir gautų vertingų žinių iš pirmų rankų. Visą savaitę į Vilnių ir kitus miestus perkelsime šiuolaikinę Japonijos kultūrą - per mugę, konferenciją ir organizuojamus koncertus. Kviesime Japonijos kultūrą švęsti visos dienos metu - dieną apsilankant konferencijoje ar mugėje, o vakarus leidžiant kokybiškuose jungtiniuose japonų ir lietuvių atlikėjų koncertuose”, - pasakoja dizaino savaitės organizatorius Sergej Grigorjev, jau septintus metus taip pat organizuojantis japoniškos pop-kultūros festivalį „nowJapan”.
„Made in Japan” dizaino savaitė prasidės muzikinių renginių ciklu, kuomet jungtinių lietuvių ir japonų muzikantų koncertų galės pasiklausyti net penkių Lietuvos miestų gyventojai. Scenoje susitikę Lietuvos atlikėjai pirmąkart gyvenime užlips ant scenos kartu su japonų muzikantais bei pristatys ekskliuzyvią, specialiai „Made in Japan” savaitei ruoštą programą. Koncertų ciklą spalio 21 d. Vilniuje pradės vienas sėkmingiausių Lietuvos akordeonistų Martynas Levickis, scenoje pasirodysiantis su japonų Taca ir Aco duetu. Vėliau kartu su Lietuvos džiazo virtuozu R. Rančio Jazz trio koncertuos japonų džiazo solistas Yasushi Ishi, o skirtinguose miestuose jungtinius pasirodymus rengs pučiamųjų instrumentų meistras Saulius Petreikis, šalies elektroninės muzikos žvaigždes Munpauzn ir Fingalick bei daugelis kitų.
Spalio 23-24 d. vyksianti „Made in Japan” konferencija į vieną vietą suburs Baltijos regiono kūrybinių industrijų atstovus, besidairančius į Azijos rinką. Renginyje susitikę skirtingų sektorių lyderiai dalins patarimus, kaip žengti pirmuosius žingsnius šioje egzotiškoje šalyje. Konferencijos dalyviai turės unikalią galimybę priartėti prie Japonijos dizaino kūrėjų - juos renginyje pasitiks net dvidešimt japonų, tarp kurių ir dizaino studijos Tokijuje savininkas bei „Neojaponisme" elektroninio žurnalo įkūrėjas Ian Lynam.
„Lietuvoje jau turime keletą išties įkvepiančių verslo pavyzdžių, kuomet tarp abiejų šalių plėtojamas bendradarbiavimas duoda puikių rezultatų. Japonijoje gausų drabužių gamintojų, kurie būtent Lietuvoje perka liną bei siuva mūsų rinkoje drabužius, be to dar pernai mūsų šokolado gamintojas „Chocolate Naive” pradėjo prekiauti prestižinėse Japonijos dizaino parduotuvėse. Tokie sėkmingi pavyzdžiai įkvepia ir paskatina veikti kitus - tai yra vienas iš šiemet pirmąkart vyksiančios konferencijos tikslų”, - teigia S. Grigorjev.