Techninis sutrikimas, pavadintas „begalinė pinigų (išdavimo) triktimi“ (angl. „infinite money glitch“), leido banko klientams kurį laiką išrašyti sau didelius čekius, įnešti juos į sąskaitas, o tada atsiimti lėšas, iki kol čekis atšaukiamas, praneša BBC.
Dviem fiziniams asmenims ir dviem įmonėms iškeltos bylos Hjustono, Majamio ir Los Andželo teismuose. Jų prašoma grąžinti pinigus su palūkanomis, sumokėti susijusius mokesčius už sąskaitos pereikvojimą, padengti teisines išlaidas ir kitas banko patirtas išlaidas.
Bankas įspėjo klientus, kad toks pasinaudojimas sistemos klaida siekiant išsiimti grynųjų pinigų yra „paprasčiausias sukčiavimas“. Rugsėjo 2 d. „JPMorgan Chase“ pranešė, kad problemą pašalino, tačiau tik po to, kai ja pasinaudojo keli klientai, rašo „The Guardian“.
Ieškiniuose neminima paplitusi „TikTok“ tendencija, tačiau išimant pinigus buvo naudojamas metodas, apie kurį rugpjūčio pabaigoje plačiai skelbta socialiniame tinkle. Virusiniuose klipuose vartotojai buvo raginami išrašyti sau didelius čekius, o tada iš bankomatų išsiimti visas sumas arba jų dalį.
Vienoje iš bylų teismo dokumentuose aprašoma, kaip rugpjūčio 29 d. kaukėtas vyras į bankomatą įnešė padirbtą 335 000 JAV dolerių (apie 314 tūkst. eurų) čekį ir išsigrynino didžiąją dalį pinigų. Galiausiai čekis buvo grąžintas kaip padirbtas, o vyras liko skolingas bankui daugiau nei 290 000 JAV dolerių (apie 272 tūkst. eurų), priduriama pareiškime.
Pasak „JP Morgan Chase“ teisininkų, keturiuose ieškiniuose atsakovų laikomų pinigų suma siekė daugiau nei 660 000 JAV dolerių (apie 620 tūkst. eurų).