Giedrė Vilkė

Ilgametę patirtį sukaupę specialistai papasakojo, kokias socialinių tinklų platformas šiuo metu renkasi vartotojai bei sėkmingi verslai.

„Facebook“ – viena iš pačių pažangiausių platformų rinkoje

Httpool by Aleph“ „Meta“ vadovas Lietuvai Justinas Jautžemis teigia, kad „Facebook“ neabejotinai išlieka socialinių tinklų lyderiu, jei populiarumą vertiname pagal pastovų vartotojų kiekį.

„Vartotojų skaičius didėja ir įtraukiant visą „Meta“ socialinių tinklų šeimą: „Facebook“, „Instagram“, „Messenger“. Renkantis, kurioje platformoje reklamuotis, verslų atstovams itin svarbi patogi galimybė pasiekti kuo daugiau tikslinės auditorijos vartotojų. Tad „Meta“ reklamos platforma, kuriai ir priklauso „Facebook“, gali būti priskiriama prie pačių pažangiausių visoje rinkoje“, – teigia pašnekovas.
Justinas Jautžemis

Jis pasakoja, kad „Meta“ naudoja dirbtinį intelektą reklamos efektyvumui didinti, taip pat pristato naujausius kūrybinius formatus. Vartotojams „Facebook“ yra puikiai pažįstama platforma, kuria nesudėtinga naudotis.

Lyg miesto aikštė, kurioje „verda“ gyvenimas

Lietuvoje „Facebook“ taip pat išlieka svarbiausia skaitmenine miesto aikšte, įsitikinęs J. Jautžemis. Būtent čia, ant jo, aptariami politiniai ir socialiniai įvykiai, skelbiami renginiai, skirtingose grupėse susiburia bendraminčiai.

„Šioje platformoje vartotojai kasdien dalinasi savo mintimis, sveikina vieni kitus gimimo dienos proga. Joks kitas tinklas neturi tokio plataus funkcionalumo. Dėka jo, „Facebook“ yra neatsiejamas kasdienis įrankis, kuriuo naudojasi labai didelė visuomenės dalis. Vartotojų skaičiui tik augant, „Facebook“ lyderio pozicijas turėtų išlaikyti ir toliau“, – sako pašnekovas.

Rinkos naujokams teks nemenkai pasistengti

„Meta“ vadovas Lietuvai teigia, kad kartais pastebi atsirandančių naujų socialinių tinklų. Vis tik, dažniausiai po kurio laiko, labai greit „išsprogdinę“ rinką, taip pat greitai jie ir praranda populiarumą.

„Dažniausiai tai būna vienos funkcijos socialiniai tinklai. Vartotojus sužavi jų naujoviškumas, tačiau kadangi jie daugiau nieko, apart vienos funkcijos, pasiūlyti negali, žmonėms greit atsibosta. Tada inovacijas mėgstantys vartotojai ima žvalgytis kitos naujovės“, – pasakoja specialistas.

Jo teigimu, dažnai tokių socialinių tinklų kūrėjų tikslas yra net ne sukurti naują ir naudingą platformą. Siekiama greitai rasti investuotojų ir parduoti įmonę.

J. Jautžemis įsitikinęs, kad „Facebook“ sugeba nuolat evoliucionuoti prisitaikydamas prie vartotojų. Taip pat ši platforma išlaiko kertines naudingąsias funkcijas, kurios ir yra reikalingos socialinių tinklų naudotojams.

Orientuojasi į skirtingus socialinius tinklus

Pigu Hobby Hall Group“ rinkodaros vadovė Giedrė Vilkė sako, kad stengiasi derintis prie šiuolaikinio žmogaus ritmo ir įpročių, tad savo komunikacijos strategiją grindžia skirtingų socialinių kanalų visuma.

„Socialinių tinklų platformos rikiuojasi tarp daugelio mūsų naudojamų kanalų, kurie padidina transliuojamų žinučių pasiekiamumą ir dažnį. Juk daugelis naudojame gausybę informacijos priemonių: rytais skaitome naujienų portalus, pietų metu naršome socialiniuose tinkluose, važiuodami iš darbo klausome radijo, vakare įsijungiame televizorių ar stebime mėgstamas laidas „Youtube“ kanale“, – teigia ji.

Pašnekovė pabrėžia, kad jų įmonės tikslas – aprėpti visą žmogaus dieną, skirtinguose kliento vartojamuose kanaluose ištransliuoti savo žinutę su skirtingu turiniu. Anot jos, informaciją žmogus įsisavina tik tuo atveju, jei ją ne kartą išgirsta ir pamato. Todėl skirtingi kanalai gali būti vertinami kaip visuma.

„Facebook“ ir „Instagram“ – lyderiai

Ilgametę patirtį sukaupusi rinkodaros vadovė G. Vilkė sako, kad socialinių tinklų platformas renkasi pagal jų populiarumą kiekvienoje šalyje bei tikslinę klientų auditoriją.

„Pagrindiniai mūsų kanalai – „Facebook“ ir „Instagram“. Vadovaudamiesi jų specifika pritaikome ir turinio formatą“, – teigia ji.
Instagram

Pašnekovė pasakoja, kad išnaudoja ne tik reklamos, bet ir turinio integracijos su nuomonės formuotojais galimybes. Pasak jos, tai vartotojams itin patrauklu. Bendradarbiavimas su tinklaraštininkais įmonei padeda formuoti ir prekės ženklo įvaizdį.

„Pavyzdžiui, integracijos su mados nuomonės formuotojais padeda skleisti žinią, kad virtualiose „Pigu.lt“ lentynose galima rasti aprangos ir avalynės. Rinkdamiesi šį komunikacijos būdą galime klientams padėti sužinoti, kaip ir kokias kosmetikos ar parfumerijos prekes rinktis. Dirbdami su maisto tinklaraštininkais turime galimybę populiarinti prekes, skirtas maisto gamybai“, – teigia ji.

G. Vilkė pabrėžia, kad tai – ne tik tam tikros žinutės vartotojams transliavimo kanalai. Bendradarbiaujant su nuomonės formuotojais įmonė gali padėti klientams nepasimesti itin plačiame prekių asortimente.

„Praktika rodo, kad šios nuomonės formuotojų rekomendacijos – didelė pagalba klientams, leidžianti nepaklysti renkantis tarp daugiau nei 3 mln. pasiūlymų elektroniniame prekybos centre“, – sako specialistė.

LOGIN konferencijos vaizdai nuotraukų galerijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją