Justinas Jautžemis
16 straipsnių
Naujienų portalų dalijimasis savo turiniu socialinėse platformose iš esmės yra ydingas, susikuria užburtas ratas, atsiranda vis daugiau nekokybiško turinio ir tai yra lenktynės į dugną, – įsitikinęs rinkodaros ekspertas Justinas Jautžemis.
Interneto žiniasklaidos asociacija (IŽA), bendradarbiaudama su Seimu ir Seimo Kultūros komitetu, į tarptautinį lygį kelia vis aštrėjančią naujienų portalų klonavimo problemą. Dėl aktyvėjančios internetinių piktavalių veiklos, kai jie neteisėtai sukurtas žiniasklaidos priemonių kopijas platina vienam...
Nesutinkant mokėti feisbukui, įsiskaitė, kokius duomenis atiduoda: net pakeitus nustatymus ir išjungus socialinį tinklą, žinos, kur esate ir ką veikiate (5)
Didžioji dalis „Facebook“ ir „Instagram“ vartotojų Lietuvoje pastarosiomis dienomis atsidarę socialinius tinklus sulaukė prašymo pasirinkti – norės mokėti už tai, kad nematytų reklamos, ar toliau socialiniais tinklais naudosis nemokamai, tiksliau tariant, atiduos už juos savo duomenis. Kokie jie – m...
„Facebook“ ir „Instagram“ jau ir Lietuvoje pasiūlė mokėti ir nematyti reklamos, bet svarbaus pasirinkimo varianto nėra (6)
Apie planus pasiūlyti galimybę vartotojams socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“ prieš kurį laiką pranešusi juos valdanti bendrovė „Meta“ imasi jų įgyvendinimo. Pasiūlymai užsisakyti tokią paslaugą jau pasirodė ir didelei daliai Lietuvos vartotojų, tikėtina, artimiausiu metu juos pamatys...
„Delfi“ stiprina savo vadovų komandą – prie jos jungiasi ilgametę patirtį dirbant Lietuvoje ir užsienyje turintis profesionalas Justinas Jautžemis, kuris tapo naujuoju „Delfi“ marketingo vadovu.
Technologijų milžinė „Meta“, valdanti socialinius tinklus „Facebook“ ir „Instagram“, nekantrauja pristatyti savo vartotojams Europoje galimybę naudotis socialiniais tinklais ir nebūti trukdomiems reklamų, žinoma, už tai susimokant – apie tokius bendrovės planus tarptautinei žiniasklaidai šią savaitę...
Socialinių tinklų pasaulis drastiškai keičiasi: daugėja įvairių platformų, kuriose vartotojai turi galimybę komunikuoti skirtingais būdais. Vis tik, neretai tokie kanalai žaibiškai atsiradę, taip pat greitai ir dingsta. Kodėl jiems nepavyksta užkariauti vartotojų simpatijų?
Ar įsigytumėte virtualią „Gucci“ rankinę už 4 tūkst. dolerių? O gal suviliotų žemės lopinėlis už beveik 1 tūkst. dolerių „Sandbox“ virtualiame pasaulyje? Kol daugelis su šypsena žiūri į metavisatose prekiaujamus daiktus, kurių nei paliesi, nei pasidėsi į spintą, kiti su didele viltimi tiki, kad virt...
Nuolat ir sparčiai besikeičianti skaitmeninio marketingo aplinka specialistams kelia iššūkį, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, turinio formato tendencijų bei kaip išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kitą savaitę jau septintus metus iš ...
Dalis socialinio tinklo „Facebook“ vartotojų savo paskyrose sulaukė aktyvios nuorodos su pasiūlymu atnaujinti profilio nustatymus ir įjungti profesionalo režimą (turn on professional mode – angl.). Šis naujas visame pasaulyje paleistas įrankis „Facebook“ turinio kūrėjams esą leis efektyviau išnaudot...
Dirbantiems su socialiniais tinklais nerimą kelia procesų nebesuvaldanti „Meta“: net ilgus metus puoselėtos verslo paskyros blokuojamos be priežasties (1)
Prieš kelis mėnesius užsienio žiniasklaidoje ir interneto forumuose pasipylė diskusijos, ką daryti su kaip niekad anksčiau dažnai pasitaikančiomis bendrovei „Meta“ priklausančių socialinių tinklų „Facebook“ ir „Instagram“ programinėmis klaidomis, vadinamais bugais, dėl kurių užblokuojamos verslo pus...
Šiuo neapibrėžtumo metu verslo efektyvumui kaip niekada yra svarbus marketingo ir pardavimų skyrių bendradarbiavimas. Apie tai, kaip susikalbėti, sklandžiai dirbti drauge ir užtikrinti rezultatą bus kalbama jau šį trečiadienį, rugsėjo 28 d., Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamoje konferenci...
Greitai besikeičianti skaitmeninio marketingo aplinka specialistams iššūkį, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, algoritmų pasikeitimų, turinio formato tendencijų bei kaip išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) šeštus metus iš eilės organiz...
Komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ skaitmeninės komunikacijos vadovo pareigas nuo šios savaitės pradeda eiti Justinas Jautžemis.
Kas nutiks, kai žmogus nebebus aukščiausia maisto piramidės grandis, o virš jo įsitaisys aukštesnio intelekto būtybės? Kai mašinos pradės įsivaizduoti? Kai dirbtinis intelektas sugebės pavaduoti žmones, todėl didžiajai visuomenės daliai dirbti išvis nebereikės? Kartu su prekės ženklų strategijų stud...