Sušilti ar nudegti: plona virtualumo riba
Tyliai pagalvokite apie tai, kiek žmonių žinote todėl, nes apie juos sužinojote instagrame, apie kiek konfliktų, meilės istorijų, o gal žygdarbių sužinome, net sekame įvykių eigą, nors realiai tame nedalyvaujame, asmeniškai nepažįstame su tuo susijusių asmenų. Kiek verslininkų, politikų, visuomenininkų jūsų akyse krito amžiams po vieno neapdairaus įrašo feisbuke? Galiausiai, žinomų žmonių vedybos, skyrybos ar mirtys gali paveikti taip tarsi tai būtų mūsų aplinkos žmogus. Ką iš tiesų su mumis daro socialiniai tinklai? Kada galima jais pasinaudoti, o kada galbūt jie jau išnaudoja mus?
Kaip rašoma pranešime spaudai, šiemet didžiausiame Baltijos šalyse inovacijų festivalyje LOGIN kaip visada kalbės eilė savo srities profesionalų, o nemažas dėmesys bus skiriamas šių laikų realijoms – turiniui, kuriamam virtualiame pasaulyje.
„Virtualumas be abejonės metai iš metų yra aktuali ir, atrodo, neišsenkanti tema. Visgi, šiemet į tai žiūrime dar kitu kampu – viena vertus, iš savanaudiškos pusės, kaip kurti mums naudą nešantį turinį, kita vertus – iš žmogiškos pusės, kur yra ribos tarp „normalu“ ir „nenormalu“, tarp „sveika“ ir „pavojinga“. Turinio kūrimas virtualioje erdvėje yra kaip ugnis, su kuria kasdien žaidžiame – galima ja pasišildyti, galima ir labai stipriai nusideginti. Konferencijoje bus vietos temoms apie abu šiuos scenarijus“, – pranešime spaudai pasakoja LOGIN vadovė Sandra Meškauskaitė-Stepšienė.
Jau ko ko, bet konfliktų ir viešų jų pasiaiškinimų, nuomonių apsikeitimų, kurie nebūtinai itin malonūs, socialinėje erdvėje niekada netrūko, bet ar tai visada blogai? „Užpuolė socialiniame tinkle? Pasinaudok proga!“ – su tokia tema į konferenciją ateina Marius Zelenius, Lietuvos oro uostų komunikacijos direktorius. Tuo tarpu asmeninio prekės ženklo konsultantė ir „Promefile“ įkūrėja Guoda Sakalauskienė žada kelti kitą opų klausimą – „Vis dar influencinate išnaudodami savo vaikus?“
„O, štai dar vienas įrašas apie vadybą“ – nepasakė niekas“, – taip šiemet skambės darbuotojų ambasadorystės konsultavimo įmonės „employee2consumer“ vadovo Deivido Budgino tema.
Ar virtualus žinomumas gali virsti pinigais? Taip. Ar tai gali virsti milžiniškomis sumomis? Žinoma, kad taip. Tai įrodo dar vienos LOGIN 2023 pranešėjos pavyzdys: garsiojo modelio Kate Moss sesuo Lottie Moss, užuot toliau besisukus aukštosios mados industrijoje, neįtikėtino populiarumo sulaukė vis daugiau vartotojų pritraukiančiame OnlyFans tinklalapyje. Čia žmonės pasiruošę sumokėti nejuokingas sumas už merginos atvaizdą.
Per vienerius metus milijoninį pelną perkopusi Lottie konferencijos dalyviams pasakos, kaip monetizuoti savo gerbėjų dėmesį ir nepagailės atvirumo apie tai, kodėl rinkosi tokį kelią, o ne jaunų merginų ašaromis nulaistytus podiumus.
Ant LOGIN scenos kalbėti apie dirbtinį intelektą lips prekių ženklų strategas Vaidotas Valantiejus, o kineziterapeutas, „Altamedica“ reabilitacijos centro padalinio vadovas, dėstytojas Marius Žukauskas dalinis mintimis apie skaitmeninės transformacijos pavojus žmogui. Apie kibernetines atakas konferencijoje kalbės kibernetinio saugumo ekspertas Ramūnas Liubertas, o „Go Vilnius“ rinkodaros skyriaus vadovė Pija Ona Indriūnaitė pasakos apie neįdomias reklamas ir pankišką požiūrį į rinkodarą. Inovacijų festivalio pranešėjų gretose šiemet ir komunikacijos pasauliui puikiai žinoma komunikacijos ekspertė Laura Dabulytė, ir „Pigu.lt“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Giedrė Vilkė, ir „BPN Intense“ vadovas Linas Šiautkulis.
Tai – vos keletas iš 150 Lietuvos ir užsienio pranešėjų, kurie kalbės apie tai, kas svarbu, įdomu, kai kada nepatogu, bet vis tiek smalsu. Šiemet LOGIN kvies į realius susitikimus Litexpo parodų centre, tačiau liks galimybė konferenciją stebėti nuotoliu. Dar daugiau pranešimų, dar didesnė konferencinė erdvė ir staigmenos, žadamos expo networking zonoje. Bilietai jau prekyboje. Daugiau informacijos apie renginį ir pranešėjus rasite čia.