Guoda Sakalauskienė
19 straipsnių
Lietuvoje daugėja šeimų, kurios į turinio kūrimą įtraukia atžalas. Reiškinio tyrinėtojai pasakytų tiesmukiau – užsidirbinėjančių iš vaikų. „Delfi“ žinomų influencerių pasiteiravo, ar šeimose egzistuoja susitarimai, kaip administruojamos pajamos, gautos naudojant vaikų atvaizdą? Ar uždarbis keliauja ...
Gegužės 30–31 d. vyks didžiausia inovacijų ir progreso konferencija Baltijos šalyse LOGIN. Viena renginio temų – asmeninis prekių ženklas. Ar investicija į jį atsiperka? Apie tai pasikalbėjome su „Persona Cognita“ įkūrėja ir stratege, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto profesore Dr. Dominyka Ven...
Tėvai duoda įrankį patyčioms iš savo vaikų: kaip turinys socialiniuose tinkluose virsta nenuplaunama dėme ateityje (6)
Vis daugėja tyrimų apie vadinamąjį sharenting efektą, kai tėvai interneto platformose dalijasi jautriu turiniu apie savo vaikus – ne tik nuotraukomis, bet ir asmeniniais duomenimis. Apie 40 proc. paauglių šiandien teigia nesantys patenkinti pėdsaku, kurį interneto platformose apie juos yra palikę tė...
Gyvename laikais, kai socialiniai tinklai tapo tarsi skaistykla, iš kurios, dėl vieno teisingo ar nevisai žingsnio, gali būti tiesiu taikymu pasiųstas link dausų ar pragaran. Galima tai mėgti ar to nekęsti, bet neigti socialinės erdvės įtaką būtų keista.
Iki 18 metų tėvai socialiniuose tinkluose pasidalina ne tik daugybe savo vaikų fotografijų, bet ir jų kasdienybės detalėmis. Ir tikrai daug tėvų nepagalvoja, kad taip kuria savo vaiko įvaizdį, internetinį archyvą, kuris jam užaugus gali ne tik visai jam nepatikti, bet ir turėti įtakos ateičiai, ir n...
Kovo 16 d. „Litexpo“ parodų rūmuose vyks pirmą kartą organizuojama „ConnectIn“ konferencija, subursianti komunikacijos ir žmogiškųjų išteklių specialistus bei įmonių vadovus, norinčius pažinti „LinkedIn“ socialinį tinklą, jo galimybes kuriant asmeninį prekės ženklą ir to svarbą verslui. Tai jau antr...
Ryškėjant tendencijai stiprinti savo asmeninį prekės ženklą (angl. personal branding), atsirado specializuotų paslaugų poreikis. Daugeliui tapo aktualu negaištant laiko vienoje vietoje gauti asmeniniam prekės ženklui stiprinti skirtas paslaugas, nes pasitelkiant profesionalus rezultatas būna daug ef...
„Profesionalų Facebook‘u“ vadinamas socialinis tinklas „LinkedIn“ jau ne vienerius metus aukštinamas kaip vieta, traukianti įvairių sričių ekspertus, karjeristus, tačiau kritikuojama dėl kartais į dienos šviesą išlendančio narciziškumo. Ar verta investuoti laiką į „LinkedIn“ ir jei taip – kaip iš jo...
Guoda Sakalauskienė, asmeninio prekės ženklo konsultantė, konferencijoje LOGIN pristatė pranešimą tema „Influencinate išnaudodami savo vaiką?“.
Įdomių ir turinčių ką pasakyti žmonių visada įdomu klausytis. Tokių ieško žurnalistai, tokius seka smalsūs sekėjai, tokius žmones savo patirtimi ar įžvalgomis kviečia dalintis ir didžiausių konferencijų organizatoriai. Savo srities ekspertai, turintys žinių, patirties bei rekomendacijų, išdrįsę „išl...
LOGIN 2021 pranešėjai šiemet aptaria labiausiai visuomenėje šiuo metu eskaluojamos temas, tokias kaip vakcinų kūrimas, digitalizacijos paveikta psichinė sveikata, tvarumas, rinkodaros ir prekių ženklų kūrimo inovacijos, šiuolaikinis menas ir kultūra, dirbtinio intelekto sukuriamos galimybės, mokslo ...
Tėvystė niekada nebuvo lengva. Bet šiandien mes, tėvai, sprendžiame klausimus, kurių ankstesnėms kartoms nekliuvo, nes nebuvo technologijų, nebuvo socialinės medijos, nebuvo influencerių ir mūsų patys tėvai neinfluencino. Ir išties, šiandien socialinė medija atvėrė mums galimybę ne tik pažinti daugy...
Asmeninio prekės ženklo konsultantė Guoda Sakalauskienė ir dizaino studijos „Zefyras“ įkūrėja Viktorija Bugajenko sukūrė interaktyviąją palaidinę „Zefyras”, specialiai skirtą virtualiems susitikimams. Universalus rūbas pritaikomas tiek darbo, tiek asmeniniams susitikimams virtualioje erdvėje, o dali...
„Įdomu, ar tikrai jau esu šios srities ekspertas, ar galiu taip save vadinti?“ – dažnai prasiveržianti abejonė, kai kalbame su klientais apie jų pozicionavimą viešojoje erdvėje.
Kodėl jau šiandien dauguma žmonių rūpinasi savo asmeniniu prekės ženklu? Kaip padidinti savo pajamas? Ir kaip tai susiję su mano asmeniniu prekės ženklu?
LOGIN 2021 pranešėjai šiemet aptaria labiausiai visuomenėje šiuo metu eskaluojamos temas, tokias kaip vakcinų kūrimas, digitalizacijos paveikta psichinė sveikata, tvarumas, rinkodaros ir prekių ženklų kūrimo inovacijos, šiuolaikinis menas ir kultūra, dirbtinio intelekto sukuriamos galimybės, mokslo ...
Ar personal branding man gali padėti uždirbti daugiau? Kokie pajamų šaltiniai šiandien įmanomi? Į ką turiu atkreipti, kad daugiau uždirbčiau ir rytoj?