Vilma Vaitiekūnaitė atvėrė Kinijos komunikacijos rinkos duris ne vienai „Avia Solutions Group“ įmonei. „Sėkmingos komunikacijos paslaptis slypi gebėjime eksperimentuoti bei išdrįsti rizikuoti. Būtent tuo remiantis kuriame komunikacijos strategijas mūsų įmonėms bei prekiniams ženklams, žengiantiems į Kinijos rinką,“- teigia ji.
Jos nuomone, net ir nesant Kinijoje įmanoma tikslingai ir efektyviai komunikuoti su vietine auditorija. Svarbiausia komunikacijos priežiūrą patikėti kinų kalbą mokančiam bei rinką gerai pažįstančiam žmogui, nes Kinijos komunikacijos rinka ženkliai skiriasi nuo mums gerai pažįstamos Europos. Vilma teigia, jog tai, kas įprastai garantuoja teigiamus rezultatus Europoje, Kinijoje retai suveikia, tad privalu nuolat ieškoti naujų būdų kaip papasakoti įmonių istorijas bei patraukti skaitytojų dėmesį.
Anot Yaoju Yu, mums įprasti, puikiai Europos rinkoje veikiantys kanalai, tokie kaip socialiniai tinklai Facebook, Instagram, LinkedIn, bei vaizdo dalijimosi platforma Youtube, nesugebės pasiekti Kinijos auditorijos. Įvedant įmonę ar prekės ženklą į šią rinką, didelis dėmesys turi būti skiriamas vietiniams kanalams bei lokaliai aktualiam turiniui.
Yaoju pabrėžia, jog skirtumų yra net ir pranešimų spaudai platinime. „Nors iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, jog turinį tereikia išversti į kinų kalbą, to nepakanka. Siekiant išvengti nesusipratimų, neteisingos žinutės interpretacijos ar norint padidinti vietinės žiniasklaidos susidomėjimą, svarbu pranešimus spaudai lokalizuoti, vengiant lokaliai jautrių temų bei situacijų.
„Avia Solutions Group“, kur Yaoju eina projektų vadovės pareigas, rūpinasi ne vien savo grupės, bet ir išorinių klientų komunikacija. Ilgametė įmonės patirtis bei sėkmingai įgyvendinti projektai Kinijoje nulėmė, jog broliai Darjušas ir Kšištofas Lavrinovičiai savo prekinio ženklo „LavTwins“ įvedimą į Kinijos rinką patikėjo būtent jai.
„LavTwins“ prekinio ženklo sklaidai buvo sukurti lokalūs socialinių portalų profiliai, o dėmesiui patraukti buvo kuriami smagūs, bei vietinei rinkai įdomūs vaizdo įrašai. Broliai gan greitai susilaukė dėmesio iš vietos žiniasklaidos, dalino interviu bei buvo kviesti dalyvauti vietos renginiuose.
Vilma Vaitiekūnaitė yra žinoma viešųjų ryšių ir komunikacijos specialistė, sukaupusi įspūdingos patirties aviacijos, sunkiosios pramonės įmonių bei žmogaus teisių organizacijų komunikacijos valdyme. Kaip „Avia Solutions Group“ komunikacijos skyriaus vadovė Vilma yra atsakinga už įmonių grupės komunikacijos strategiją bei jos įgyvendinimą.
Yaoju Yu – komunikacijos bei pardavimų Kinijos rinkoje profesionalė, daugiau nei 5 metus padedanti Lietuvos įmonėms pavergti kinų auditorijos širdis. Šiuo metu Yaoju dirba tarptautinėje aviacijos įmonių grupėje „Avia Solutions Group“, kur yra atsakinga už įmonių komunikacijos projektus Kinijoje bei Europoje.
Išgirskite Vilmos Vaitiekūnaitės bei Yaoju Yu pranešimą LOGIN 2021 konferencijoje, kuri šiemet vyks virtualioje erdvėje Delfi ir 15min portaluose nemokamai. Pranešimas bus rodomas ketvirtadienį gegužės 27 d. „LOGIN Smart innovators powered by Xiaomi“ renginyje, „All about content“ sesijoje 14.00 val.
Visus pranešėjus ir jų pranešimo laiką galite rasti https://login.lt/agenda/