Be keturių kategorijų, visi finalininkai dar varžysis dėl įvairių specialių prizų, kurie bus paskelbti ir įteikti asmeniškai renginio metu.

Finalo dalyviai:

Naujo verslo kategorija:

● „Browmania“ (EE)

● „Ourpockethero“ (LT)

● „Plant power“ (LV)

● „TC Latvija“ (LV)

● „Unusi“ (LV)

● „Urzonailfiles“ (LV)

● „Vaskala“ (LV)

Smulkaus verslo kategorija:

● „Maimai“ (LV)

● „Medon“ (LV)

● „Mil-coffee“ (LV)

● „Plukt Tea“ (LV)

● „Renaterose“ (LV)

● „Silmachy“ (LV)

● „Yoko“ (LV)

Vidutinio verslo kategorija:

● „Apotheka“ (EE)

● „Ettetete“ (LV)

● „Given“ (LV)

● „Hackmotion“ (LV)

● „Lulu“ (LV)

● „Mugavik“ (EE)

● „Rimi Riga Marathon“ (LV)

● „Wigiwama“ (LV)

Didelio verslo kategorija:

● „Balcia“ (LV)

● „Baldai 1“/ „Mebeles 1“/ „Moobel 1“ (LT, EE, LV)

● „Ideal“ (LV)

● „Kavos draugas“ (LT)

● „Mynest“ (LT)

● „Obdeleven“ (LT)

● „Tet“ (LV)

● „Valmiermuiža“ (LV)

Nugalėtojai bus paskelbti per Baltijos šalių e-komercijos apdovanojimų 2024 m. ceremoniją, kuri vyks ECOM RIGA konferencijos metu. Visus norinčius kviečiame dalyvauti, o kiekviena komanda finalininkė gaus kvietimą į ECOM RIGA ir 3 kvietimus į Baltijos šalių e-komercijos apdovanojimų ceremoniją.

Finalininkus išrinko komisija, sudaryta iš įvairių Baltijos šalių e. prekybos ir mažmeninės prekybos specialistų. Tarp jų: Samantha Tillett – „Aleph Holding“ pasaulinė „Amazon Ads“ partnerių direktorė, Meelis Nurk - SEB skaitmeninės strategijos kortelių ir mokėjimo paslaugų vadovas, Arnis Jēkabsons – „Element Digital“ generalinis direktorius, Ivars Lubāns – „Go3“ rinkodaros ir elektroninės komercijos vadovas, Viesturs Kančs – „Balcia“ elektroninės komercijos ir inovacijų vadovas, Angelo Maiuri – „Element Digital Estonia“ vadovas, Dalia Čiutaitė-Antanaitė – Pigu.lt pardavimo veiklos direktorė, Tuure Tükson – Kaup24.ee pagrindinių klientų vadovė, Jurijs Ivanovs – vienas iš „Joom“ įkūrėjų, Kārlis Ozols – 220.lv rinkos pardavimų vadovas, Sniedzite Vilmane – „Mēness Aptieka“ elektroninės komercijos vadovė, Dace Strapcāne – „Latvijas Pasts“ paslaugų skyriaus vadovė Baltijos šalyse.

Renginio strateginiai partneriai – SEB ir „Latvijas Pasts“. Kiti partneriai: „Balcia“, „Joom“, „Mēness Aptieka“, „Aleph“, „PHH Group,“ „Element Digital“, „Login“ ir „Gemius“. Žiniasklaidos partneriai – „Delfi“, „TV3 Group“, „Äripäev“ ir „IR Nauda“.

Apie „E-komercijos žvaigždę“:

„E-komercijos žvaigždė“ pirmą kartą apima visas Baltijos šalis. Anksčiau ji trejus metus vyko Latvijoje. 2024 m. ji pirmą kartą išsiplėtė į Baltijos šalis ir nuo šiol bus rengiama kasmet Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Daugiau informacijos apie projektą – https://balticecommerceawards.com

Prisijunkite socialiniuose tinkluose: