Socialiniai verslai dažnai susiduria su iššūkiu, kaip pasiekti tikslinę auditoriją, tačiau tam gali padėti e. komercija. Su kuo tenka susidurti, ką pravartu žinoti, laidoje „Delfi diena“ papasakojo socialinio verslo „Our pocket hero“ įkūrėja Simona Koncytė ir įmonės „Makes you Local“ vadovas Donatas...
elektroninė prekyba
130 straipsnių
Matyt, jau teko girdėti, kad kažkokie nenaudėliai „Pigu.lt“ platformoje pabandė parduoti prekes su draudžiama sovietine simbolika? Suošė, subangavo internetas, o policija pranešė pradėsianti tyrimą. „Pigu.lt“ teisinasi, tačiau ar jie išvis čia „prie ko“?
Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ pristatė naują lojalumo programą „Draugystė“, galiojančią tiek fizinėse vaistinėse, tiek perkant internetu. Vaistinių tinklo teigimu, tai pirmas šalies mažmeninėje farmacijos rinkoje realiai įgyvendintas omnichannel (daugiakanalės prekybos) projektas, rašoma pr...
Elektroninė prekyba verslininkams ir klientams padeda atrasti vieniems kitus net tolimiausiuose pasaulio kampeliuose. O daugelis verslų plėsdami veiklą bent susimąsto apie prekybą užsienio rinkose. Deja, šis noras nėra taip paprastai įgyvendinamas, kaip norėtųsi, net ir pradėjus siųsti prekes į užsi...
Bendrasis gaminių saugos reglamentas – BGSR – šiuo metu e-komercijai reikšmingiausias Europos Sąjungos (ES) paskelbtas reguliavimas nuo BDAR laikų. Kol kas informacijos apie ją viešojoje erdvėje nėra tiek daug, kaip norėtųsi, o tai rodo, kad e-verslas, kuriam ir svarbios naujos taisyklės, žino per m...
Naujausi Interneto vartotojų tyrimo duomenys atskleidžia – net du iš trijų Lietuvos gyventojų internetu apsiperka bent kartą per mėnesį, o kai kurie – dar dažniau. Ekspertų teigimu, šiandien e. prekybos skverbtis siekia net 95 proc. Tad kaip kinta vartotojų elgsena ir ko nori šiuolaikinis pirkėjas?
Maisto ir kitų prekių pristatymo platformą „LastMile“ ketinama perleisti valdyti kitai antrinei „Iki Lietuva“ įmonei „Spartuolis“. Šiuo metu ją valdo „Greituolis“. „Iki“ paaiškino, ar vartotojai dėl to pajus kokių nors pokyčių.
El. laiškai, trumposios SMS žinutės, reklaminiai skydeliai – tik kelios priemonės, kurias taiko prekybininkai, norėdami pasiekti potencialius klientus. Kaip pastebi rinkodaros ekspertai, dalis verslininkų remiasi tik viena, neretai – pigiausia priemone, kuri pirkėjus pritrauktų į jų valdomas el. par...
Internetu jau apsiperka kone 9 iš 10 gyventojų, o jaunimo amžiaus grupėje neperkančiųjų beveik ir nebeliko, rodo naujausias „Swedbank“ užsakymu atliktas tyrimas. Atrodytų, išties įspūdingi skaičiai, tačiau ne mažiau įspūdingas ir kitas rodiklis – kiek pirkėjų, pradėję pirkimo procesą, jo taip ir neu...
Šiandien turbūt sunkiai rastume tai, ko negalėtume nusipirkti internetu, ne išimtis ir žemės ūkio prekės. Nors „Agrochemos“ įmonių grupė agroverslo srityje veikia nuo 1993 metų, tačiau apie prekybą elektroninėje erdvėje pradėjo mąstyti tik 2021 metais pandemijos metu. „Tuomet aiškiai keitėsi vartoto...
Žinių įgijęs Londone, grįžo į Lietuvą ir įgyvendino svajonę: niekada nežiūrėjau į tai, kaip į verslą (1)
Daugelis savo dienos neįsivaizduoja be rytinės kavos, tačiau Dariaus Dumskio gyvenime kava yra kur kas daugiau nei tik širdžiai ir gomuriui mielas gėrimas. Tai – atkurtas ryšys su Lietuva, svajonė, pomėgis ir daug kitų dalykų, kuriais jis nori dalintis su kitais. Verslo internete „Honeysip“ įkūrėjas...
E. prekybos centro „Pigu.lt“ duomenimis, šiemet pirkėjai iš anksto ruošiasi vasaros kaitrai. Birželio pradžioje tarp populiariausių prekių dominavo oro ventiliatoriai ir kondicionieriai. Ventiliatorių pirmąjį vasaros mėnesį įsigyta dvigubai daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, oro k...
Neįvykęs pirkimas ir paliktas pilnas pirkinių krepšelis – elektroninių parduotuvių kasdienybė. Elektroninės prekybos ekspertų teigimu, neapmokėtą pirkinių krepšelį palieka beveik trečdalis klientų, o tokį pirkėjo elgesį gali paskatinti pernelyg sudėtingas arba per ilgai trunkantis apmokėjimo procesa...
Paskelbti „Baltic Ecommerce Awards“ laimėtojai, o didysis prizas atiteko Latvijos sporto technologijų bendrovei „HackMotion“. Jau žinomi keturių kategorijų aukso prizų laimėtojai, kurie pasidalijo daugiau nei 20 000 eurų vertės prizų fondą.
Paskelbti „Baltijos e-komercijos žvaigždė 2024“ apdovanojimų finalininkai – 30 įmonių iš visų trijų Baltijos šalių, pretenduojančių tapti geriausiomis savo kategorijoje. Nugalėtojai bus paskelbti ECOM RIGA 2024 m. gegužės 24 d. ir pasidalys daugiau nei 20 000 eurų vertės prizinį fondą.
„Kai klientas manęs paklausia, ar jo produktas parsiduos, visada sakau, kad taip, klausimas tik mastelyje. Ši platforma yra ta vieta, kurioje galima parduoti absoliučiai viską – nuo dėvėtų marškinėlių už kelis eurus iki rimtos įrangos, kuri kainuoja tūkstančius ar keliasdešimt tūkstančių eurų. Tokia...
Natalija Bunkė, viena iš žvaigždžių, kuri savo žinomumą sugeba paversti pilnėjančiomis sąskaitomis ir nekilnojamuoju turtu.
Balandžio 18 d. Vilniuje vyks renginys esamiems ir būsimiems verslininkams, skatinantis verslą kurti be sienų ir nerti į pasaulio galimybes. Apie verslą už Lietuvos ribų laidoje „Delfi diena“ papasakojo įmonės „Makes You Local“ atstovas Donatas Gudelis ir „Venipak“ atstovė Kristina Sušinskaitė.
Nauji duomenys rodo, kad Lietuvos vartotojai internetu perka daugiausiai iš visų Baltijos šalių. Be to, pirkdami jie naudojasi pačiais įvairiausiais kanalais ir aiškiai pirmauja pirkdami išmaniuosiuose televizoriuose. Tyrimą atliko ir pristatė interneto tyrimų bendrovė „Gemius“, bendradarbiaudama su...
Apie elektroninę prekybą ir verslus, vykdančius veiklą ne fizinėse vietose, o, kaip mums šiandien jau įprasta, internete.