Elektroninė prekyba, vartojimas nėra sustoję, o vartotojai nori gauti tokią reklamą, kuri atitiktų jų poreikius.
„Vartotojas nori, kad jam būtų pritaikyta reklama, siūlomas tinkamas produktas, bet kartu atsargiai žiūri į informacijos apie save pasidalijimą. Įmonėms tai – didžiulis iššūkis. Vienas iš įmonių klientų valdymo įrankių šiandien yra vadinamasis CRM, kuris leidžia surinkti nemažai duomenų, juos susisteminti ir padaryti išvadą, ko klientas nori. CRM yra kliento santykio, ryšių valdymo programa, kuri leidžia kaupti informaciją apie klientą (kas jam buvo parduota, kokiu metu) ir tą informaciją pritaikyti toliau parduodant“, – paaiškina „Salesforce“ atstovas Paulius Kaminskas.
Dirbtinis intelektas prekybininkams taip pat padeda tvarkyti informaciją. Anot pašnekovo, kaip jį naudoti, turi nuspręsti pačios įmonės; dirbtinis intelektas gali padėti tiek valdant vidinę įmonės veiklą, optimizuojant darbus, tiek sistematizuojant išorinę informaciją. Be to, per CRM programą gauti duomenys yra apsaugoti.
„Per ryšių valdymo sistemą galima apibrėžti, kokius duomenis klientas atidavė, kam galime juos naudoti ir kam klientas suteikia leidimą. Tai įrankis, kuris nubrėžia ribas“, – sako P. Kaminskas.