Bendrovės „Blizzard“ paslaugos Kinijoje buvo sustabdytos antradienio vidurnaktį vietos laiku, pasibaigus licencijos sutarčiai su ilgamečiu vietos partneriu „NetEase“.
Šalyje, kur ribojama, kiek laiko nepilnamečiai gali praleisti laiko žaisdami, „World of Warcraft“, dar vadinamas „WoW“, buvo itin populiarus. Daugelio žaidėjų žaidimas internete leido kovoti su monstrais ir keliauti po išgalvotą viduramžių Azeroto pasaulį. Daug kompiuterių žaidėjų su šiuo žaidimu užaugo.
Tad nėra netikėta, kad žaidimo gerbėjai Kinijos socialiniuose tinkluose pradėjo reikšti nepasitenkinimą.
„Kai pabudau, negalėjau su tuo susitaikyti. Visą naktį verkiau miegodamas, kadangi nebegalėjau prisijungti. Sapnavau, kad verkiu ir per pamokas“, – „Weibo“ platformoje rašė vienas narys.
„Blizzard“ veikla Kinijoje sustabdyta po paaštrėjusio ginčo su „NetEase“. Kinijoje užsienio leidėjai turi bendradarbiauti su vietos partneriais, kad galėtų siūlyti savo žaidimus ar kitas paslaugas. Tačiau pernai lapkritį „Blizzard“ ir „NetEase“ pranešė, kad daugiau nebepratęs licencijavimo sutarčių, o jų galiojimas turi baigtis sausį.
Nebegali būti publikuojami ir kiti populiarūs „Blizzard“ -aidimai, tokie kaip „Hearthstone“ ar „Diablo III“. Atskirais pranešimais abi šalys teigė negalinčios pasiekti naujo susitarimo dėl pagrindinių sąlygų, tačiau daugiau detalių nepateikė.
Šiuo metu diskusijos panašu paaštrėjo. Antradienį išplatintame pranešime „Blizzard“ teikė kad prašė „NetEase“ pagalbos, kad dabartinis susitarimas būtų pratęstas šešiems mėnesiams. JAV kompanija tikina, kad prašė Kinijos partnerės leisti gerbėjams toliau nepertraukiamai žaisti žaidimą, grindžinat „žaidėjų jausmais ir išreikštu jų nusivylimu“.
Tačiau, anot „Blizzard“, „NetEase“ nepriėmė pasiūlymo. Kinijos kompanija atrėžė kaltinimais pačiai „Blizzard“, esą jos pasiūlymas yra „piktinantis, netinkamas ir neatitinkantis verslo logikos“, įmonė jau dairosi kito partnerio Kinijoje ir elgiasi nesąžiningai su „NetEase“.
Atskiru susitarimu abi bendrovės bendradarbiauja kurdamos ir leisdamos žaidimą „Diablo Immortal“, anksčiau „NetEase“ teigė, kad šis bendradarbiavimas tęsis.
Gruodį „Blizzard“ patikino, kad „World of Warcraft“ žaidėjų progresas bus išsaugotas, kol bus surastas naujas partneris.