Dvidešimtmetį švenčiantis internetinis vaizdo žaidimas „World of Warcraft“ tapo neeilinio ilgaamžiškumo pavyzdžiu ir už tai turėtų būti dėkingas ištikimiems savo gerbėjams, kuriems žaidimo kūrėjai nuolat stengiasi pasiūlyti kažką naujo.
„Blizzard“
13 straipsnių
Milijonai žaidėjų Kinijoje nebegali prisijungti prie „Blizzard“ serverių, kurie šalyje iki tol nepertraukiamai veikė du dešimtmečius. Tai reiškia, kad nebegalima ir žaisti populiarios „World of Warcraft“ franšizės. Kai kurie žaidėjai čia praleidę tūkstančius valandų, dalis teigia verkę visą naktį, r...
Šimtai „Blizzard Entertainment“ darbuotojų, sukūrusių tokius vaizdo žaidimus kaip „Diablo“ ir „Overwatch“, kompanijos „Slack“ kanale sudarinėja aktualių darbovietės patobulinimų sąrašą, įskaitant sąžiningą atlyginimą ir pailgintą nedarbingumo laiką ligos atveju. Tikimasi, kad šių jungtinių pastangų ...
„Activision Blizzard Inc.“ padalinio „Blizzard Entertainment“ darbuotojai penktadienį pradėjo platinti skaičiuoklę, kurioje anonimiškai skelbia savo atlyginimus ir neseniai padidintas algas. Tai naujausias pavyzdys, kad vaizdo žaidimų pramonėje didėja įtampa dėl darbo užmokesčio skirtumų ir milžiniš...
Besibaigiant 2016-iesiems portalas verge.com rekomenduoja išbandyti 10 originalių ir įspūdingų vaizdo žaidimų.
2004–aisiais metais startavęs „World of Warcraft“ buvo didžiausias ir populiariausias MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game) žanro žaidimas pasaulyje.
Kompanija „Blizzard“ renginyje „BlizzCon 2014“ ne tik anonsavo naują komandinę šaudyklę ar paskutinę trilogijos „StarCraft II“ dalį „Legacy of the Void“.
Gandais apaugęs ir beveik septynerius metus kurtas žaidimas „Titan“, kuris teoriškai turėjo pakeisti nemirtingą „World of Warcraft“, buvo oficialiai uždarytas ir užantspauduotas. Iš pradžių apie sklandė tik gaudai, tačiau vėliau pati kompanija „Blizzard“ pripažino, kad darbai nutraukti.
Vienas pelningiausių kompanijos „Activision Blizzard“ projektų sparčiai barsto savo žaidėjų bazę. Remiantis kūrėjų publikuotais duomenimis, aktyvių „World of Warcraft“ žaidėjų bazė per šių metų II ketvirtį smuko 600 tūkst. žmonių, praneša portalas CVG, taigi dabar WoW pasaulyje nuolat sukiojasi apie...
Pastaruosius 15 metų populiaraus mokslinės fantazijos tematikos strateginio žaidimo „StarCraft“ rasės – teranai, zergai ir protosai – kovojo menamame Paukščių Tako galaktikos Koprulu sektoriuje. Žaidimo kūrėjų „Blizzard“ sumanymu, šios trys rasės yra labai panašaus pajėgumo, todėl nuolat išlaikomas ...
Žaidimų kūrėjai „Blizzard“ garsėja savo gebėjimu kurti įspūdingus vaizdo įrašus, susijusius su jų pačių kuriamais nė kiek ne prastesniais žaidimais. Panašu, kad žaidimo „Starcraft II: Heart of the Swarm“ prologo vaizdelis šio žaidimo gerbėjų tikrai nenuvils – per parą nuo patalpinimo „Youtube“ sveta...
Neseniai duotame interviu kompanijos „Blizzard“ meninio padalinio vadovas Robas Pardo išdėstė nuomonę, jog tradiciniai didelio biudžeto vienam žaidėjui skirti kompiuteriniai žaidimai jau artimiausioje ateityje gali išnykti.
„Blizzard“, viena iš populiariausių bendrovių pasaulyje kuriančių žaidimus, patvirtino žiniasklaidai, kad jos tinklalapis „Battle.net“ buvo nulaužtas.