Abejų bendrovių teigimu, DI ateityje padės automobiliams įvertinti situaciją, atitinkamai reaguoti ir geriau apsaugoti keleivius.

Bendrovės „Bosch“ valdybos narė Tanja Rückert pasakė, kad generatyvinis DI „padeda diegti naujoves“ ir galėtų pakeisti šią pramonę – kaip tai nutiko, išradus kompiuterį.

Generatyvinis DI – tai DI versija, galinti savarankiškai kurti naują medžiagą, kurios iš esmės neįmanoma atskirti nuo žmogaus kūrybos ir kuri netgi kartais yra geresnės kokybės nei pastaroji. Komandos šioms technologijoms gali būti duodamos žmonių kalba.

Automobiliuose diegiamas DI gali padėti geriau įvertinti eismo padėtį, pasitelkiant kontekstines žinias – panašias į tas, kurių turi patyręs vairuotojas, sakė T. Rückert.

Kaip pavyzdį ji paminėjo situaciją, kuomet į važiuojamąją dalį išrieda kamuolys, o DI sistema numato, kad kelyje greičiausiai pasirodys ir vaikas.

„Tačiau kokybiška DI technologija gali atskiri riedantį kamuolį nuo kelyje vėjo nešamo tuščio plastikinio maišelio, kai staigiai stabdyti nėra būtina.“

Ši partnerystės suteiks tarptautinei Vokiečių bendrovei „Bosch“ galimybę naudotis bendrovės „Michrosoft“ partnerės „OpenAI“ kuriama DI technologija. Tuo pat metu programinės įrangos gamintoja turi pakankamos ir galingos kompiuterinės įrangos, kad atliktų sudėtingus DI skaičiavimus.

Microsoft“ savo ruožtu galės naudotis dideliais anoniminių duomenų kiekiais, kuriuos surenka bendrovės „Bosch“ automobiliniai kompiuteriai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją