„Teads“ veikla grindžiama debesijos paslaugomis ir moderniausiais technologiniais sprendimais, todėl bendrovė yra konkurencinga net pasaulinio lygio žaidėjams, tokiems kaip „YouTube“ ar „Facebook“. Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse platformos diegimu rūpinsis skaitmeninių sprendimų bendrovė „Marketer“, rašoma pranešime spaudai.
„Reklamos sektoriaus duomenys Baltijos šalyse ir pasaulyje atskleidžia tendenciją, jog investicijos į tokias skaitmeninės rinkodaros platformas kaip „YouTube“ ir „Facebook“ tampa mažiau efektyvios. Todėl prekių ženklams vis sunkiau pasiekti savo reklamos tikslus. Tai rodo, kad keičiasi vartotojų požiūris į juos pasiekiančią reklamą. Dėl to „Teads“ siūlo inovatyvius reklamos skelbimo būdus, pagrįstus kūrybiškumu, duomenų analize ir dirbtiniu intelektu. Tai leidžia reklamuoti produktus laikantis aukščiausių turinio kokybės standartų, atliepti vartotojų lūkesčius ir užtikrinti didesnį prekės ženklo atpažįstamumą“, – sako „Teads“ vadovas Vidurio ir Rytų Europoje Mihai Bostinaru.
Baltijos šalyse veikiančios įmonės didina savo eksporto pajėgumus bene sparčiausiai Europoje, todėl „Teads“ platforma, bendradarbiaudama su „Marketer“, užtikrins veiksmingą reklamos kampanijų įgyvendinimą globaliose rinkose bei žiniasklaidos priemonėse. Naujas reklamos sprendimas leis pasiekti net 1,9 mlrd. vartotojų visame pasaulyje.
„Pradėjus bendradarbiauti su „Teads“, sieksime toliau plėsti „Marketer“ veiklą Baltijos šalyse tam, kad būtų užtikrintas platus skaitmeninių sprendimų paslaugų spektras. Viliuosi, kad „Teads“ platforma taps puikiu papildymu ir alternatyva populiariausiems socialiniams tinklams ir taip praplės reklamos sprendimų horizontus“, – teigia M. Bostinaru.
Šiuo metu „Teads“ skaitmeninė platforma vienija daugiau nei 1 200 žmonių komandą 32 pasaulio šalyse, o bendrovės sprendimais pasitiki didžiausios pasaulio kampanijos kaip „Apple“, „Chanel“, „Johnson“, „LVMH“, „Microsoft“, „Shiseido“, „Nike“, „Richemont“, „Samsung“, „Adidas“, „Disney“, „Daimler“, „Amazon“, „Audemars Piguet“, „IBM“, „Nestle“, „Lenovo“, „Danone“ ir kt.
„Marketer“ vadovė Ilze Buna-Ledina pabrėžia, kad kūrybiškumo ir analizės dermė, tikslinės reklamos sprendimai bei atsakingas požiūris į auditoriją yra būtinos sąlygos, kad reklamos paslaugų teikėjas pasiektų norimus rezultatus.
„Į Baltijos šalių rinką žengęs „Teads“ užtikrina, kad dėl naudojamos reklamos nebūtų ribojama vartotojų prieiga prie turinio. Tai yra atsakingos reklamos pavyzdys ir klientai tokį veiksmą vertina. Kita vertus, toks sprendimas suteikia papildomas pajamas žiniasklaidos kanalams iš reklamos užsakovų. Savo veikla patikrinome šių sprendimų darną ir veiksmingumą“, – apibendrina I. Buna-Ledina.