Kaune įsikūrusi žaidimų kūrimo kompanija „SneakyBox“ pastaraisiais metais sunkiai dirbo kurdama „Star Trek: Resurgence“ 3D veikėjų, aplinkos, erdvėlaivių ir kitų žaidimo visatą sudarančių objektų modelius bei dvimatę žaidime matomuose ekranuose grafiką – nuo sudėtingo veikėjų dizaino iki žaidimo kosminės aplinkos platybių.

Žaidimas buvo anonsuotas prieš dvejus metus, kai apie jo kūrimą buvo paskelbta prestižiniuose žaidimų industrijos apdovanojimuose „The Game Awards“. Žaidimo leidėjai yra įmonė „Bruner House“, kuri jau dvejus su puse metų bendradarbiauja su „SneakyBox“. Žaidimas kupinas dialogų ir turtingų siužetinių linijų, o „Star Trek“ visatoje gausu veiksmo elementų: erdvėlaivių pilotavimo, susišaudymų bei kitų kovos su priešais būdų.

Vienas iš 3D veikėjų modelių, kuriuos pavesta sukurti lietuviams, buvo kultinis ambasadorius Spokas. Jo vaidmenį seriale atliko prieš kelerius metus miręs aktorius Leonardas Nimoy, todėl „SneakyBox“ turėjo glaudžiai bendrauti su jo šeimos atstovais siekiant modelį sukurti kuo tikslesnį ir galintį kuo labiau pagerbti legendinio aktoriaus palikimą.
„Star Trek“ žaidimo kadras

„Darbas su „Bruner House“ buvo tikras malonumas. Žaidimui buvo sukurtos dvi naujos, anksčiau nematytos ateivių rasės, vienai iš jų kūrėme net rašmenis, o kuriant Will Riker 3D modelį, šio veikėjo vaidmenį seriale atlikęs aktorius Jonathan Frakes ilgai derino, kad jo modelio barzda žaidime būtų tobula", – atskleidė „SneakyBox“ meno vadovas Vaidas Mikelskas.

Studija taip pat dirbo prie kai kurių svarbiausių žaidimo sistemų, pavyzdžiui, slapstymosi ir šaudymo iš priedangos mechanikos, veikėjų judėjimo sistemų, dirbtinio intelekto integracijos.

„SneakyBox“ studija buvo atsakinga ir už žaidimo perkėlimą iš asmeninių kompiuterių platformos į „PlayStation“ ir „Xbox“ konsoles. Šiam perkėlimo procesui būtina gerai išmanyti konsolės techninės ir programinės įrangos architektūrą – tam, kad būtų užtikrintas optimalus veikimas.

Žaidimų perkėlimas tarp platformų yra labai svarbus žaidimų kūrimo aspektas, nes jis leidžia užtikrinti platesnį prieinamumą ir pajamų srautus žaidimų kūrėjams. Tai sudėtingas procesas, reikalaujantis gilaus skirtingų sistemų niuansų supratimo, todėl daugelis žaidimų studijų kreipiasi pagalbos į tokias įmones kaip „SneakyBox“, paaiškinama pranešime.

„Ieškojome įmonės, kuri galėtų mums padėti atlikti įvairias užduotis, apimančias meno kūrimą, sistemos dizainą ir konsolės inžineriją. „SneakyBox“ buvo puikus žaidimo vystymo partneris. Šie lietuviai tikrai yra patikimi, atsidavę, kūrybingi ir išmanantys savo darbą“, – sakė „Bruner House“ vykdantysis prodiuseris ir kūrybos direktorius Brett Tosti.

Bendrovė tikisi, kad „Star Trek: Resurgence“ sėkmė turės didelę įtaką jos ateičiai ir padės pritraukti daugiau klientų, įtvirtins jos kaip vienos geriausių skaitmeninės kūrybos studijų pozicijas rinkoje.

„Šis bendradarbiavimas, be abejonės, atveria mums vartus į platesnius žaidimų industrijos vandenynus. Tokie projektai padeda plėsti pažinčių ratą, pademonstruoti savo žaidimų kūrimo sugebėjimus didiesiems žaidimų industrijos žaidėjams, o jie, savo ruožtu, vertina mūsų teikiamas paslaugas vis labiau. Patirtis, įgyta dirbant prie visame pasaulyje žinomo prekės ženklo ir tokio aukšto kalibro žaidimo, tikrai suteikia mums pasitikėjimo, o mūsų partneriai jau kalba apie būsimus bendrus projektus”, – sakė „SneakyBox“ vadovas Liudas Ubarevičius.

 Liudas Ubarevičius, „SneakyBox“ vadovas

2012 metais L. Ubarevičiaus ir Justo Šalkevičiaus įkurta skaitmeninės kūrybos studija kuria žaidimus, VR/AR projektus ir kitus interaktyvius inžinerinius sprendimus žaidimų konsolėms ir asmeniniams kompiuteriams, o šiuo metu „SneakyBox“ komandą iš viso sudaro apie 70 savo srities profesionalų – kūrėjų, technikų ir menininkų.

„SneakyBox“ yra įgyvendinę daugiau nei 500 įvairių projektų bendradarbiaudama su tokiomis garsiomis įmonėmis kaip „Atari“, „Avalanche“, „Untold Tales“, „MODUS Games“, „DO-GAMES“, „United Label“, „Fun labs“, „King“ ir kitomis. „SneakyBox“ taip pat kuria keletą žaidimų savo jėgomis.

„Šiuo metu daugybė mūsų darbuotojų dirba prie ypač didelių kompanijų vystomų, tačiau kol kas dar neanonsuotų AAA klasės žaidimų, todėl dažnai esame priversti slapukauti – tikrai ne visuomet galime tiesiai atsakyti į klausimą, ką šiuo metu veikia „SneakyBox“. Galime atskleisti tiek, kad darbas su „Star Trek“ buvo pirmasis iš keletos AAA žaidimų projektų, su kuriais šiuo metu darbuojamės, tačiau tikrai ne paskutinis”, – kalbėjo įmonės galva L. Ubarevičius.