Pranešime teigiama, kad siekdama išlaikyti savo naudotojų bazę ir pritraukti jaunesnę auditoriją, bendrovė pristatys keletą naujų dirbtinio intelekto produktų, įskaitant vieną, kuris padės naudotojams kurti dirbtinio intelekto personažus „Instagram“ ir „Facebook“ tinkluose.
Connoras Hayesas, „Meta“ generatyvinio dirbtinio intelekto produktų viceprezidentas, sakė „Financial Times“, kad tikisi, jog laikui bėgant šie dirbtinio intelekto „vartotojai“ iš tikrųjų egzistuos šiose platformose.
„Jie turės biografijas ir profilio nuotraukas, galės kurti ir dalytis turiniu, kurį sukurs dirbtinis intelektas platformoje“, – teigė C. Hayesas. Anot jo, „Meta“ „prioritetas“ per ateinančius dvejus metus – padaryti savo programėles „linksmesnes ir įdomesnes“.
Kai kurie ekspertai įspėjo, kad prieš pradedant diegti šias technologijas reikia įrengti svarbius apsauginius barjerus, kad ši technologija nebūtų „paversta ginklu“.
Buvusi „Meta“ kūrėjų inovacijų grupės vadovė Becky Owen „Financial Times“ sakė, kad šiuo sprendimu, be patikimų apsaugos priemonių, platforma rizikuoja.
„Dirbtinio intelekto „vartotojų“ antplūdis iš tikrųjų gali susilpninti prekės ženklą, nes platformą užpildys palyginti nekokybiškas turinys. Skirtingai nuo žmonių kūrėjų, šios dirbtinio intelekto asmenybės neturi gyvenimiškos patirties, emocijų ar tokio pat gebėjimo užmegzti ryšį“, – komentavo ji.