Meta“ taikys šią naujovę bet kokiam žymekliais pažymėtam turiniui, skelbiamam jos „Facebook“, „Instagram“ ir „Threads“ platformose, siekdama parodyti naudotojams, kad vaizdai, kurie daugeliu atvejų primena tikras nuotraukas, iš tikrųjų yra skaitmeniniai kūriniai, tinklaraščio įraše teigė bendrovės globalių reikalų prezidentas Nickas Cleggas.

Bendrovė jau dabar ženklina bet kokį turinį, sukurtą naudojant savo dirbtinio intelekto priemones, rašo „Reuters“.

Kai tik naujoji sistema pradės veikti, „Meta“ tą patį darys su vaizdais, sukurtais naudojant „OpenAI“, „Microsoft“, „Adobe“, „Midjourney“, „Shutterstock“ ir „Alphabet“ ir „Google“, sakė N. Cleggas.

„Meta“

Šis pranešimas – tai pirmas žvilgsnis į besiformuojančią standartų sistemą, kurią technologijų bendrovės kuria siekdamos sumažinti galimą žalą, susijusią su generatyvinėmis dirbtinio intelekto technologijomis, kurios gali sukurti netikrą, bet tikroviškai atrodantį turinį.

Interviu agentūrai „Reuters“ N. Cleggas sakė esąs įsitikinęs, kad šiuo metu bendrovės gali patikimai žymėti dirbtinio intelekto sukurtus vaizdus, tačiau minėjo, kad garso ir vaizdo įrašų turinio žymėjimo priemonės yra sudėtingesnės ir vis dar kuriamos.