Pritraukia vis daugiau sekėjų ir prekės ženklų

„Ši influencerių tendencija jau dabar keičia rinką. Su virtualiais nuomonės lyderiais bendradarbiauti ryžtasi vis daugiau žinomiausių prekių ženklų. Manau, kad ateityje ši tendencija tik ryškės – dirbtinio intelekto tobulėjimas gali padidinti virtualių influencerių potencialą“, – pasakoja Justina Antropik, „Tele2“ skaitmeninių kanalų turinio vadovė.

Anot jos, virtualių nuomonės lyderių išskirtinumas yra tai, kad jie gali turėti standartų neatitinkančią, fantastinius filmus primenančią išvaizdą, kuri realiems žmonėms yra nebūdinga. Anot jos, šis faktorius gali pritraukti didelės auditorijos dėmesį ir susidomėjimą. Ypač jaunesniosios kartos, kuri mėgsta unikalios išvaizdos asmenybes. Dar vienas svarbus faktorius, pasak J. Antropik – kūrėjai gali visiškai kontroliuoti virtualių influencerių elgesį, pranešimus ir veiksmus. Be to, virtualūs influenceriai yra visada pasiekiami, todėl turinį gali kurti be pertraukų.

Asociatyvi nuotrauka

Tiesa, šie nuomonės lyderiai nėra savarankiški – už jų stovi įvairūs verslai, turinio kūrėjai ir ryšių su visuomene įmonės. Būtent šie žmonės nusprendžia, kokios bus virtualaus nuomonės lyderio savybės, sukuria tikroviškus asmenybės bruožus ir istorijas. Žmonės virtualius influencerius „apgyvendina“ sau artimuose scenarijuose: dirbtinio intelekto influenceriai geria kavą kavinėse, mėgaujasi saule ir atsiduria kitose kasdienėse situacijose, nors iš tiesų šios situacijos sugeneruotos kompiuterio.

„Virtualūs turinio kūrėjai turi daugybę pliusų. Visgi, tai nėra realūs žmonės, su realiomis istorijomis ir išgyvenimais, todėl svarbu pažymėti, kad virtualių influencerių atsiradimas taip pat kelia ir etikos klausimus, susijusius su tikrumo ir autentiškumo jausmu reklamoje bei vartotojų pasitikėjimu“, – pabrėžia J. Antropik ir kviečia susipažinti su žymiausiais virtualiais nuomonės lyderiais.

7 įtakingiausi virtualūs influenceriai

Lil Miquela – žinomiausia virtuali „Instagram“ nuomonės lyderė. Lil Miquela arba Miquela Sousa yra viena žinomiausių virtualių influencerių visame pasaulyje – „Instagram“ ją seka net 2,7 mln. žmonių. Ji net buvo įtraukta į žurnalo „Times“ 25 įtakingiausių žmonių internete sąrašą. „Instagram“ Miquela žinoma, kaip dainininkė, aktyvistė ir modelis. Ši virtuali influencerė bendradarbiauja su daugybe žinomiausių pasaulio prekių ženklų: „Calvin Klein“, „Prada“, „Samsung“ ir kt.

Imma – pirmasis virtualus modelis ir influencerė iš Japonijos. Imma – virtuali žvaigždžė Japonijoje. Ji išsiskiria ryškia išvaizda ir rožinės spalvos plaukais. Ši virtuali asmenybė pati abejoja savo egzistavimu ir tai parodo prie beveik visų savo įrašų dėdama grotažymę #ithinkimcgi (liet. „manau, kad esu sukurta kompiuterio“). Imma taip pat bendradarbiauja su didžiausiais pasaulinio garso prekių ženklais, tokiais kaip „Valentino“, „Amazon“, „Calvin Klein“, „Porsche Japan“, „Dior“, „Puma“, „Nike“ ir kt.

E.M.O.I – virtuali „Instagram“ kūrėja iš Vietnamo. Šios influencerės vardas kilęs iš vietnamietiško posakio „Em ơi“, kuris reiškia „Ei, mieloji!”. E.M.O.I – pirmoji virtuali turinio kūrėja iš Vietnamo. Didžiausias šios virtualios nuomonės lyderės išskirtinumas – elegancija ir išskirtinis estetikos suvokimas.

Asociatyvi nuotrauka

Ion Gottlich – virtualus sporto ir sveiko gyvenimo būdo influenceris. Net ir išgalvotas personažas gali tapti įkvėpimu sveikesniam gyvenimo būdui. Būtent toks yra vienas populiariausių ir žinomiausių virtualių šios srities turinio kūrėjų Ion Gottlich. Jis – pasitikintis savimi, šiek tiek arogantiškas, tačiau yra linksmas ir mielas. Ion Gottlich didžiausią dėmesį skiria dviračiams, todėl jo profilis rekomenduojamas būtent tiems, kurie domisi šia sporto šaka.

Shudu – pirmoji virtuali turinio kūrėja iš Pietų Afrikos. Shudu – pirmoji iš Pietų Afrikos kilusi virtuali influencerė. Su šia kūrėja jau dirba tokie prekių ženklai, kaip „Cosmopolitan“, „Vogue“ ir „Balmain“. Dėl elegantiškos, nepriekaištingos išvaizdos ir mielos asmenybės – ji yra itin geidžiama prabangių mados prekių ženklų.

Thalasya – virtuali gyvenimo būdo turinio kūrėja iš Indonezijos. Thalasya mėgsta „keliauti“ – jos „Instagram“ profilio turinys skirtas pasaulio tyrinėjimui. Pagrindiniai šios influencerės klientai – viešbučiai, restoranai. Su drauge Zeline Thalasya taip pat sukūrė verslą – įkūrė drabužių parduotuvę pavadinimu „Yipiiii“.