Startuolio dirbtiniu intelektu paremtas sprendimas sukuria įmonės rinkodaros ir verslo veiklos duomenų paveikslą. Remiantis šiais duomenimis, siekiant geresnių verslo rezultatų, gali būti sudaromas individualus veiksmų planas. Tokiu būdu pardavimai ir rinkodara gali užmegzti tvirtą partnerystę, kuri leistų jiems sėkmingai bendradarbiauti ir padėti vieni kitiems pasiekti savo tikslus.
Pasak „Analytical Alley“ generalinio direktoriaus Tanel Rebane, rinkodaros veikla yra labai svarbi kiekvienos įmonės augimui, tačiau žvelgiant į statistiką – vidutiniškai 40 proc. rinkodarai skirtų lėšų įmonės iššvaisto.
„Šiandienos ekonominėmis sąlygomis įmonės negali leisti pinigų vėjais. Pasaulyje, kuriame duomenų analizė yra pasiekusi naują lygį, visa rinkodaros veikla – nuo lauko kampanijų iki skaitmeninės reklamos – turėtų skatinti įmonių augimą“, – sakė T. Rebane.
T. Rebane teigia, kad pateikdamas rinkodaros duomenų analizę, startuolis leidžia įmonėms aiškiai matyti rezultatus ir įgalina jas priimti verslui naudingesnius sprendimus. Startuolio suburta profesionalų komanda įmonėms pateikia konkretų veiksmų planą, kaip įgalinti duomenis verslo augimui.
„Mes visada ieškome naujų metodų, kaip sustiprinti komunikacijos priemonių planavimą, todėl ir pasitelkiame „MarTech“ technologijas. Įtraukus „Analytical Alley“ į savo komunikacijos strategiją, kartu skatinant komandos bendradarbiavimą ir taikant rekomenduojamą programinę įrangą, galima gerokai pagerinti žiniasklaidos planavimo efektyvumą ir pasiekti teigiamų verslo rezultatų“, – pabrėžia „Swissmoney“ pardavimų vadovė Giedrė Vilkė.
Startuolis atsiskyrė nuo vienos iš pirmaujančių Estijos žiniasklaidos agentūrų „Initiative“. „Initiative“ ir toliau liks startuolio klientė, tačiau naujos įstaigos sukūrimas leis abiem bendrovėms susitelkti į savo pagrindinę veiklą.
„Startuolis ir toliau galės bendradarbiauti su visomis įmonėmis, įskaitant kitas žiniasklaidos bendroves, kurios nori gauti patikimą grįžtamąjį ryšį apie visą savo rinkodaros ir verslo rezultatus. Toks požiūris taip pat stiprina veiklos skaidrumą, siekiame, kad mūsų klientai visada gautų aiškius ir išmatuojamus rezultatus“, – pabrėžia „Initiative“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Indrek Soom.
Baltijos startuolį įkūrė Tanel Rebane, Karl-Mattias Õige ir Marili Ruus. Bendrovės vyriausiasis technologijų vadovas yra Kaarel Raspel. Startuolio augimą spartina „Elevator Startups Accelerator“.