Apie 1,8 tūkst. klausimų, susijusių su „personal branding“, šiuo metu talpina „Quora“, užsienio universitetai atsirinkdami būsimus studentus oficialiai ar ne, jau peržiūrinėja jų veiklą „Facebook“, „Linkedin“ ar „Twitter“, tą patį kasdien daro ir personalo atrankos specialistai. Taigi, tai tampa svarbu dėl būsimų ryšių, karjeros ar net aplinkinių nuomonės. Nors ir suvokiame, kad socialiniai tinklai kalba daugiau nei mūsų CV, valdyti savo reputaciją pradedame gavę didesnę atsakomybę darbe, ieškodami komandos narių ar investuotojų savo startuoliui, o gal tiesiog išgirdę kokią repliką iš šalies. Tuo tarpu vadinamoji Tūkstantmečio karta, dėl savo poreikių ir gyvenimo būdo jau išmoko, kad asmeninis turinys internete daro įtaką jų reputacijai ir „offline“, teigiama „Domain.me“. Ir nors asmeninio prekinio ženklo kūrimas turi daug dedamųjų, jo valdymas prasideda nuo dabartinės situacijos analizės. Tai – „higiena“, bet, panašu, kad įgūdžiai čia tik formuojasi. Jei tai gali būti aktualu ir Jums, raskite valandėlę sau:
- Atkreipkite dėmesį į savo socialinės medijos paskyras: „Facebook“, „Instagram“, „Linkedin“, „Pinterest“, jei turite „Twitter“ ar kt. Peržiūrėkite savo įrašus, nuotraukas, asmeninę informaciją apie save, ką sekate, su kuo draugaujate, kokiame kontekste esate pažymėtas. Nuspręskite, kiek paskyrų Jums reikia, ar visos jos yra ir turi būti aktyvios, jei reikia, papildykite jas arba ištrinkite nereikalingas.
Ir net jei su Jūsų reputacija internete viskas tvarkoje, peržvelkite kaip internete atrodo Jūsų artimieji, draugai ar kolegos, nes kartais geras patarimas iš šalies padeda užkirsti kelią nesusipratimams ar nemalonioms situacijoms ateityje. Bet kokiu atveju, „personal branding“ yra labai gera tema diskusijai prie pietų ar vakarienės stalo, nes juk vis dažniau ir patys pažintį su būsimu pokalbio dalyviu pradedame internete.